Tag heuer aquaracer

Ik het kader van ‘gedeelde smart is halve smart’:

Die megaswirl heeft de sluiting opgelopen in de eerste week dat ik het horloge droeg, inmiddels meer dan een jaar geleden. Ik heb het niet voelen gebeuren, maar gezien dit soort dingen vaak komt door metaal op metaal, denk ik dat ik met de sluiting langs mijn balkonreling ben gegaan.

Ik durfde het niet aan om aan de slag te gaan met huismiddeltjes en heb besloten om dan maar te wachten tot de eerstvolgende service beurt. Inmiddels ben ik er eigenlijk wel aan gewend en stoort het me niet zo meer. Bijkomend voordeel is dat kleinere krasjes op band me nu ook niet zo meer storen.

TLDNR: What @HanDavinci said.

3 likes

Hoort erbij inderdaad. Mn 1e krasje bij mn DJ deed even pijn, inmiddels heb ik er vrede mee. Blijven voor de meeste gewoon gebruiksvoorwerpen.

Mij valt het juist op dat er een Tag Heuer op je kras zit :sweat_smile:

Maar hier kun je niet veel aan doen. Plakketje erover doen. Er was laatst een topic over, maar daar werd ik verdrietig van. Maar het is een optie.

1 like

Aaaaai!

Wel uniek nu!

Jullie weten me op de juiste manier snel te overtuigen :slight_smile:

1 like

Ik zou zeker geen schuurspunz gebruiken! :+1:

2 likes

Na 2 dagen al? Dat is kras!

Kras erop; doet even pijn maar nu is het horloge echt van jou… omarm het.

1 like

Die krassen of swirls haal je er makkelijk uit alleen haal je wel een laagje er af. Niet doen dus.
Zeker een Aquaracer, SMP of Sub zijn “tool” watches en die mogen dat absoluut hebben.
Deskdive krassen op de clasp zijn gewoon niet te voorkomen.
Als je hem ooit verkoopt wellicht even netjes maken.
As we speak …

Pijnlijk maar leg je er bij neer!
Schuurspons is voor je pannen; niét voor je horloge! :shushing_face:

Lekker doordragen; bedenk dat je over een paar jaar alsnog een nieuwe sluiting kan kopen als jeje er écht aan stoort!