ja zie je wel ! Iedereen poept neer op TH :_(
Dit vind ik altijd zoân dooddoener⊠Tuurlijk koopt bijna iedereen een horloge omdat ze hem mooi vinden en willen dragen, maar als horlogeliefhebber wil je vaak wat nieuws en is het wel fijn om dan een redelijk bedrag voor je aankoop terug te krijgen.
Als iedereen dit denkt, dan wordt er niets meer nieuw gekocht.
Correct, dat is geen rocket science
Koop je die nieuwe en hou je ook die andere erbij, kun je variëren!
Je bent hopelijk niet na al een paar maanden uitgekeken op je holy grail, dus heb je voldoende tijd om te sparen voor die nieuwe holy grail!
Of je moet wel heel wispelturig zijn, met deze bedragen wordt het dan erg lastig, of je moet miljonair zijnâŠ
Het advies geven aan iedereen op een forum om âanderenâ dan maar de kop eraf te laten halen, is dan ook vreemd. Niet? Dan zeg je in principe tegen iedereen dat ze anderen nieuw moeten laten kopen. En dat werkt dus niet.
Hmm, dan loopt de collectie een beetje uit de hand denk ik
Dat is wat ik zou doen. En als het horloge niet tweedehands te vinden is, dan nieuw
xoxo
Een beetje overpriced merk vindt ik.
Een calibre 5 is een ETA 2824-2 voor de datum versie en een ETA 2836 voor de day-date met een eigen inbreng van TH zoals een andere Rotor enz. Google het maar eens.
Voor het geld wat gevraagd wordt voor een TG had ik liever een in house movement gezien.
Overigens niks mis met een ETA 2824-2 of de 2836, maar het zijn geen bijzondere uurwerken maar wel zeer betrouwbare werkers.
groetjes Lenno
Velen menen nog steeds dat het HF matcht met hoe men in âde normale wereldâ over horloges denkt, ze beschouwt. Tag Heuer zou hier niet populair zijn (ik denk dat dat wel mee valt trouwens), maar het is globaal gezien één van de populairste horlogemerken.
Ik kan dit overigens niet met cijfers onderbouwen, maar durf dit met een grote mate van zekerheid te beweren.
Calibre 5 is gebaseerd op een ETA, niets mis mee, maar verre van hoogstaand.
Grtz Erik
ik koop geen gebruikte en ik verkoop mijn horloges niet, probleem opgelost
Jammer dat men zo over tag heuer denkt want ik heb er goeie ervaringen mee. Heb een Monaco een Aquaracer en een chrono zonder naam en die zijn prima. Mooi afgewerkt , goeie en mooie stalen banden. Gewoon een horloge van Zwitserse kwaliteit. Denk dat een en ander te maken heeft met dat het niet meer is zoals in de sixties en seventies toen Heuer nog echt bijzondere dingen maakte.
Ze zijn overigens op de goede weg terug want heb in Parijs een re-edition van de Carrera gezien de er ECHT mocht wezen.
Ja dat âin house 1887â verhaal heeft ze echt geen goed gedaan. Misschien had TH beter een paar jaar kunnen wachten, er dan een mooi Grand Seiko movement ingepropt en er niet over gelogen, dan was er niets aan de hand geweest .
Dat had 5 jaar geleden misschien nog anders geweest , voordat GS âdoorbrakâ .
Is op alle forums eigenlijk wel zo . TH is een beetje het zwarte schaap geworden
En nu dan? 2x WK.
O.k., je moest er wel even 5 jaar voor teruggraven, om dit punt te maken. Maar eens, that didnât age well.