Tag Heuer Grand Carerra calibre 17 - waarde?

3 likes

Dus aan mij verkoopt ze dat onding voor 100 en aan jou voor 150…
Gehaalde tante…

2 likes

:joy:

Ja jij bent de eerste die hier op gereageerd had zei ze nog tegen me
Dus voor 150€ mag deze van u worden
Trekt op niks

:grin:

1 like

Wa mensen toch in de horloge wereld :hushed:

Tja, zij probeert gewoon mensen op te lichten, is het niet met een horloge, dan wel met een saccoche of plastieken Gucci schoenen

Waarom vraag je het überhaupt?

Gewoon voorbij laten gaan
Of wij helenaal niets weten van nep of replica

Ja, alleen vond ik het achteraf dom van mezelf om ook maar te denken dat het een Tag kon zijn

1 like

In eerste instantie dacht ik het ook zo
Maar achteraf zag ik toch volledig nep was

Mijn volgende horloge dat serieus geld kost koop ik gewoon hier van een gerespecteerd forum lid of nieuw bij een AD of gerenommeerde grijze dealer met afgestempelde garantiekaart.

2 likes

Natuurlijk, maar je hoopt toch stiekem om ook eens een koopje te doen, you never know…

1 like

zeker … ik heb het ook over serieus geld,
Ik zag een mooie Meistersinger op Chrono bij een Duitse particulier, nieuw in de stickers voor een hele scherpe prijs. Haak ik toch af. Ik heb er ook gewoon nog te weinig verstand van. Rijd je naar Duitsland met een stapeltje euries en wat dan ?

[quote=“mr_brakke, post:34, topic:122451”]
Rijd je naar Duitsland met een stapeltje euries en wat dan ?
[/quote] Dat dus:

6 likes

ughhh… krijg gewoon rillingen als ik dat zie

2 likes

Wat is nu een horloge wat populair is onder de confrères?

Aaaahhh Heerlijk, Brat kartoffelen met Pfiferlinge… Laat die Duitsers maar lekker koken :innocent:

2 likes

Waarschijnlijk is deze destijds als orgineel gekocht op een Spaans strand voor 50 Euro met een echtheidscertificaat uit Nigeria en persoonlijk getekend door de prins van Nigeria :slight_smile:

2 likes

Het is breed met allerlei pluimage, van zuidas tot boerenkoolstronkenradeel, van stoffig en ouderwets tot super hip, van choker via tattoos op de klauwen naar bretels.
Kortom: de Sub en de Speedy zijn het populairst :slight_smile:

3 likes