Tag Heuer Max Verstappen Special Edition

Vind de huidige F1-lijn van TH zeer geslaagd. Maar deze SE niet de mooiste. De vorige is toch beter gelukt, imo. Maar daar hebben ze Max ook niet bij het ontwerp betrokken. Was denk ik wel verstandig.:wink:

4 likes

Gewoon lelijk…

1 like

Meer een Halloween horror edition, vreselijk.

3 likes

Deze oude modellen vind ik toch wel mooier.

1 like

De drie Limited Edition op een rij.

1 like

image

NL vlag is een top commercieel idea, Max heeft in NL genoeg fans die dit aanspreken. Natuurlijk is er over nagedacht. Slim :wink:

Uiteraard, maar dan subtieler en graag horizontaal… daarom vind ik het zo niet zo mooi.

Ps ik ben ook echt een fan van hem, kijk sindsdien weer graag F1. Zou het horloge wel overwegen als het ook mechanisch was, nu is het helaas Quartz.

1 like

Klopt vlag had iets subtieler en kleiner van formaat

Ik ben een super fan zeg maar, volg alle trainingen, kwalificaties en races maar wel een teleurstelling dit horloge, iets subtieler had ik hem zeker aangeschaft.

Ik ben ook wel echt een fan, heb een petje en een F1 schaalmodel, volg ook alle uitslagen en ben afgelopen race naar België geweest.
Oh ja, mijn achternaam is Lammers (ja van die Jan), racen zit ook best wel een beetje in het bloed van mijn familie :slightly_smiling_face:

2 likes

Hahaha Jan Lammers is natuurlijk ook helemaal geweldig, geweldige vent en Max übermensch fan, ben nog niet helmaal overtuigd maar ik zeg eerlijk uiteindelijk na een paar nachtjes slapen, je weet het maar nooit. Maar dan zal je zien dat dit horloge binnen no time nergens meer te verkrijgen is. Max is en blijft een commercieel product, hopelijk ook een toekomstig wereldkampioen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:ok_hand:

1 like

Mooi, ook deze is teleurstellend genoeg om te laten passeren…

Heel misschien een investering voor de toekomst, als wereldkampioen. Kijk maar naar Senna :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooier dan die van vorig jaar.
Ik snap de keuze voor een quartz, iets toegankelijker voor mensen die wel iets met Verstappen hebben maar niks met horloges.
Nog een jaartje en dan heeft Max misschien nog meer smaak (smaak komt met de jaren) en dan wordt het misschien nog echt een mooi horloge.

Zou ik hem overwegen? Best wel eigenlijk, afhankelijk van prijs…

1 like

Het had zo gemakkelijk kunnen zijn. Neem de Fangio limited:

• Vervang de Argentijnse vlag door de Nederlandse vlag.
  • Maak de rode accenten op de chrono wijzers en de rode tekst ‘FORMULA 1’ oranje.
  • Vervang FANGIO op de bezel inlay door MAX of beter nog GO MAX

Wacht tot het geld binnen rolt. Luisteren jullie Tag Heuer?

3 likes

Ik vind het wel de beste van de drie tot nu toe. Het had wat minder rood moeten zijn, maar die vlag op die plaats vind ik wel mooi.

1 like

Waarschijnlijk leuk als je een über Verstappen fan bent, maar onder de wat conservatievere horlogeliefhebbers, zoals die hier voornamelijk te vinden zijn, zal het minder aantrekkelijk zijn. Desalniettemin vind ik het een leuk model om te zien, maar niet voor mij persoonlijk.

1 like