(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Dat zou dan wel weer kunnen ja. :thinking:

behalve als de verkoper gelijk heeft dat het donkerblauw is, service dial of subdials?

1 like

Hmm ja kan natuurlijk allemaal he over die 50 jaar.
Ik moet wel zeggen dat de verkoper super snel reageert. Op dat vlak alvast niets te klagen. :slight_smile:

(Wil hier het topic niet kapen door steeds over dit horloge te spreken, dus ga het nu wat terug rustiger doen)

2 likes

Helaas nog steeds geen reactie van Megan gehad op mijn herhaalde vragen of ik mag komen kijken

1 like

En ik maar in spanning afwachten wat je ontdekt had :wink: Ziet er niet goed uit vrees ik. Kan ook zijn dat het horloge inderdaad echt is, maar dat de verkoper het niet in zijn/haar bezit heeft. Dus valse advertentie.

Ik heb na gistermiddag ook niets meer gehoord voor bekijken op locatie terwijl 1 iemand wel een reactie om het te verzenden heeft gekregen. Te mooi om waar te zijn.

2 likes

afbeelding

Inderdaad

2 likes

Volgens mij is die verkoper (als het een valse advertentie is) nu een weekje aan het cashen denk ik. Maar ja is wel al 9 jaar actief op MP. Hmm zegt toch ook weer iets niet? :thinking:

Nee dat zegt niks. Snap ook niet dat dit nog steeds een topic van discussie is! Overduidelijk een oplichter met een gekocht/verhandeld/gehackt account. De fotoā€™s zijn van 2 verschillende bronnen, de vraagprijs is belachelijk, geen verstand van het horloge zelf, advertentie met NOTK zodat mensen wel moeten berichten, en dan zo snel mogelijk van marktplaats af naar iets externs. Deze hoop op een unieke vondst is hoe mensen beet worden genomen. Rapporteren en weg ermee!

En om het draadje weer lekker TagHeuer only te laten zijn: deze lumedial 1500 is onderweg naar de UK, waar het blijkbaar voor de meeste mensen niet zoveel uitmaakt dat ze een bult importkosten moeten betalen! Deze dials in nette conditie zijn echt iets unieks. In normaal licht zoals op deze foto creme-achtig. Maar zodra opgeladen in het donker, een futuristisch groen tintje!

11 likes
3 likes

Ah, niet in de zon zitten met je horloge, dan smelt je wijzerplaatā€¦

3 likes

Nieuw asfalt, langere remweg voor de wijzersā€¦

1 like

12 likes

13 likes

de Snowflake bezitters zullen denk ik daar eerder bang voor zijn. :upside_down_face:

1 like

Das een chique Tag. Welk model is dit?

1 like

Een Link, op de achterkant staat WJF2111. Ik heb eens zitten wroeten in de online te vinden folders en ik schat hem zelf op het model van 2006-2007. Heb deze als NOS in 2018 gekocht bij een juwelierswinkel in Belgiƫ.

Eigenlijk is hij veel te mooi om zo zelden om de pols te mogen. Maar verkopen zie ik ook niet echt zitten. Het was mā€™n eerste automaat, mā€™n eerste dure horloge.

2 likes

Thanks!

Ja nee nooit weg doen, prachtige klok! Op chrono staan er maar 2 te koop. Die stalen band die daar bij zit vind ik mmmwa. Met die nato ist echt heul mooi.

1 like

Het is vooral de sluiting die echt tegenvalt bij mij. Vervelend systeem om te herstellen, dus zit de band altijd te los behalve als ik het echt warm heb.

Gisteren nog eens zin om een nato te dragen en dan deze er maar opgezet. Ik kan er wel aan wennen, want deze combinatie is vederlicht!

1 like

Hmz, thatā€™s a bummer. Wellicht is er een andere mooie (Tag) band die er op past?