(Tag) Heuer Only (Deel 1)

De opvolger


Had hem in het blauwe gedeelte staan. Nu de bracelet er bij gekocht. Met siliconen band ook erg comfortabel
Top👌🏼

11 likes

Erg Nice !

Ik vinnem cool man

2 likes

Thnx, ben ik toch niet alleen op de wereld… :+1: :crazy_face:

Groeten
Rutger

1 like

Welke maten zijn beide?

De mijne is 43mm en die van mijn zoon 40,5mm.

1 like

Historic F1 Monaco GP day, bepaalde mijn horloge keus vandaag🎉

11 likes

Welk modelnummer is deze van uw zoon?
En weet u toevallig ook de polsomtrek van uw zoon?

Vind dit een prachtig horloge en ben misschien ook wel geïnteresseerd om deze te kopen, maar ik heb wel kleine polsen(16cm)

Het is idd een prachtig horloge. Het typenummer is: WAY2110-0. De polsmaat van mijn zoon weet ik niet. Ik schat zo’n 17 cm. Ik denk dat je deze met 16 cm wel kunt hebben.

@herman64 bedankt! weet u toevallig de prijs dat deze ongeveer heeft om deze tweedehands aan te kopen?
Zodat ik een richtprijs heb ongeveer.

Listprijs was 1950,-. In 2019. Tweedehands zou voor de helft moeten kunnen denk ik. In topstaat 1200,-?

1 like

Zo…TH nummer 30 is onderweg :smiley:
Van dit type alleen nog het model met de witte wijzerplaat, dan heb ik alle kleuren van dit model in de kist :slight_smile:

Nu nog een knappe CAZ1018 voor een leuk prijsje op de kop zien te tikken, dan heb ik m’n favoriete TH-ers in de pocket. Dus als iemand dit model tegenkomt, of weet voor een redelijk knap prijsje… :wink:

11 likes

Leuk deze hier eens te zien! Dit was mijn eerste Zwitserse horloge. Zulke fijne herinneringen aan.

1 like

Beetje late reactie. Zag dit net pas. :blush: Gefeliciteerd! Maar lees ik hier nu dat jij 30 TAG Heuers in de collectie hebt? Zou, als TAG Heuerfan, wel heel graag 'ns een overzichtsfoto willen zien! Kendat? :smiley:

1 like

staan her-en-der al enige foto’s op het forum hoor. :wink:

Oh, echt? Ja, ben er even 'n tijdje tussenuit geweest. En heb dat dus gemist, kennelijk. Maar heb je een foto om ons hier in dit TAG Heuertopic blij te maken? Thx!

1 like

Maar wij willen meer meer meer!! :smiley:

Zondag - F1 dag. En dus de Tag Heuer om!

5 likes

Yeah, man!
image

3 likes

Lekker F1 kijken, topcommentaat van Sky weer!
Heuer Carrera 1964 re-issue Racing Chrono leek me wel toepasselijk.

14 likes