(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Hier ben ik ook wel benieuwd na. zou je mij ook een PB willen sturen ?

Gestuurd.

Groet,

Mika

Ik heb 2x een Heuer02. Het klopt dat de rotor lawaai maakt. Bij de Autavia meer als bij de Carrera.
Verder niets op aan te merken. Robuust, geweldige gangreserve en nauwkeurig is mijn ervaring.

11 likes

Da’s een bijzonder gaaf duo!

1 like

Is de heuer02 dan niet een stiekem na bewerkte miyota?
Mag toch wel verwachten van tag dat ze een rotor(lager) kunnen maken die fluister stil is? Voor dit geld verwacht je dat op zijn minst, zou een afknapper voor mij zijn.

Nou nee hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:! Het is ook niet zo erg dat je oordoppen in moet. De rotor maakt gewoon iets meer geluid dan je zou verwachten. Het stoort mij in ieder geval helemaal niet. Er zijn overigens veel meer uurwerken waarbij de rotor niet 100% stil is.

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

1 like

Raar eigenlijk, op de eerste foto dacht ik, wow wat een mooie kleurstelling, beetje Zenith-achtig, maar op de tweede foto knap ik helemaal af op de kleurstelling :man_shrugging:t3:

1 like

Het was onder led licht bij de AD. Die foto die jij bedoelt is idd niet de mooiste foto. Hij is ietwat overbelicht lijkt het wel.

1 like

Dat dacht ik al te zien, kunstlicht. Ik zou hem in het echt moeten zien denk ik.

1 like

Ik moet zeggen, ben zeer content met deze nieuwe aanwinst.

29 likes

Nice! Hoe lawaaiig is de rotor van die van jou?
Lekker aan het wandelen op Beeckestijn, trouwens? :slightly_smiling_face:

1 like

Oh, maar dat kunnen wij ons ook wel voorstellen. Het is een mooi optrekje! :grin:

2 likes

Blijft een prachtig horloge! Heb er zelf veel plezier van gehad. Fotootje uit het archief.

11 likes

Zeker gaaf! Oh, die was van jou? En, ben nu toch wel erg benieuwd, hoe lawaaiig was de rotor van deze?

1 like

Niet lawaaiig genoeg om er last van te hebben. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. :wink:
Als ik thuis op de bank zat kon ik hem wel eens horen wanneer ik mijn arm bewoog. Het was dan wel stil in huis hoor. Ik voelde de rotor eigenlijk vaker bewegen dan dat ik hem hoorde.

1 like

9 likes

Is ook gewoon mooi en draagt fijn!

1 like

Cado gekregen van mijn vrouw Very happy

15 likes

Ah, een serie 3 Formula 1 chrono! Leuk!