(Tag) Heuer Only (Deel 1)

17 likes

Gaat dit over die zwarte Calibre 5 op marktplaats?
Beetje vaag wel , ik had hem ook gecontact. Ben benieuwd of hij echt is.

1 like

12 likes

Er is topic over geweest, maar helaas is deze gesloten. ging over de echtheid.
Volgens mijn info 100% echt, of ze zwart is kan ik niet zeggen
PM maar voor meer info, want de discussie was gesloten

Nou, volgens @rudiculous was het echt een hele slechte nepper :wink:

1 like

Ik durf het ook niet met zekerheid te zeggen op basis van die ene foto maar ben dan ook zeker geen expert. Dat is ook de reden waarom ik liever een horloge bij een vertrouwde dealer aan de keukentafel koop. :wink:

1 like

Inschattingsfout van mijn kant, ik had niks moeten zeggen op basis van een gare foto. Bedankt voor het herhalend attenderen op een erg vriendelijke manier, door jou blijft HF een positief forum waar liefhebbers hun passie delen. ( :wink: )

En om verder bij te dragen aan het mooie Tag Heuer Only topic: een foto die ik net terug vond bij het opschonen van mijn laptop, een lume dial Heuer 1000. Het contrast tussen de lichtgevende wijzerplaat en zwarte uurmarkeringen en wijzers is toch prachtig!

16 likes

agree!

11 likes

It’s real!! Met garantiecertificaat, keurig met sticker van de dealer uit Eindhoven en uiteraard doosje en boekje… Hij is ongedragen, heel mooi ding. Ik heb alleen nog maar een lelijke foto, maar al iets beter dan de verkoper. Ik zal van de week even wat knappe foto’s proberen te maken.

14 likes

Gefeliciteerd! Deze foto is een heel stuk duidelijker haha, heel strak!

1 like

Mooi horloge, altijd erg mooi afwerkt, Tag. Toch nog een vraag hè, nu zit er een Engelse dagschijf in. Was die foto dan wel de foto van dit horloge? Of is ie dubbel?

2 likes

Ik denk 2 dagschijven, maar dat heb ik nog niet gecheckt.

14 likes

Ja Frans en engels

12 likes

Ik zag deze straks voorbij komen op W&W

Die opgelegde cijfers zijn gaaf

8 likes

Wow, heeft wel wat weg van een Breitling. :upside_down_face:

1 like

Ik in het Breitling only topic :slightly_smiling_face:

1 like

Haha, nu je het zegt :joy:

Naomi Osaka LE. Helaas slechts 250 exemplaren voor VS/AUS/JP. Erg mooi en sportief dameshorloge.

3 likes