Oef…Lancia Delta Integrale in the background…een icoon…
Ja, de blauwe was jaren lang de daily beater van mijn vrouw. Nu heeft ze een kleine Nomos en zit deze in mijn horloge tray. Vol met krassen van al die jaren. Super mooi.
Yes! Gefeliciteerd! En ook wel fijn om een horloge een beetje te voelen, toch? Gaaf hoor!
Gen 2, al een keer voor service naar TH gestuurd of alleen lokaal batterij laten vervangen?
Gefeliciteerd. Mooie NA
Nieuw op HF!
Nu in het bezit van deze prachtige CAZ1014. Hopen op meer/andere via dit prachtige forum.
Welkom en mooi!
Nooit problemen gehad met het horloge. Ben soms wel eens wat laat geweest met de batterij wissel, maar dat was ook geen probleem.
Staat deze dan bekend om probleempjes met de quartz?
Niet dat ik weet, vroeg me alleen af of je er wat aan hebt laten doen in de afgelopen 20 jaar?
Nee helemaal niks aan laten doen. Eerste batterij wissel TH, daarna juwelier op de hoek van de straat.
De mijne was na 10 jaar dagelijks gebruik en daarna 10 jaar alleen voor vakanties, of als de Carrera weg was, wel toe aan een complete TH service incl. polijsten nu ziet die er weer als nieuw uit.
Ik heb wel wat krasjes op de band, maar storend vind ik dat niet. Uiteindelijk is dit m’n werkpaard. Het scheelt ook dat deze geen polished elementen heeft.
Het F1 weekend is begonnen en omdat ik de laarste keer het gelukshorloge niet om had, vandaag maar wel.
Wat?! Dus dat was het!
Waarom had je die nou niet om, net zoals de rest hier? Nou ja, gelukkig nu wel.
Vooralsnog werkt het!
hopen dat het zo blijft