(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Onpopulair model, maar eigenlijk heel leuk. Juist omdat het zo’n unieke look is. Gek dat deze niet populairder zijn!

11 likes

Door (TAG) Heuer oorspronkelijk geïntroduceerd als luxer alternatief voor de 2000-serie, volgens mij. Je ziet ze inderdaad zelden. Maar ik vind ze erg leuk! Overigens voorspel ik dat de komende jaren al die jaren '80- en vroege jaren '90-duikertjes van (TAG) Heuer steeds gewilder gaan worden. Je ziet het eigenlijk nu al, met de 1000-serie en in toenemende mate de 2000-serie. Deze zou ik zeker lekker houden. Kon nog wel 'ns een hidden gem blijken.

Leuk gegeven is dat Bruce Willis, in Die Hard, een 3000-serie chrono droeg. Deze.

4 likes

Ohhh die wil ik ook! Wat een vet ding :ok_hand:

Deze gaat niet weg. Erg leuk horloge, eigen smoel, verrassend dun. Draagt heerlijk.

En top details :ok_hand:

10 likes

Klopt! Met “luxe” features zoals glimmende randjes om de uurmarkeringen.

Heb ik toevallig net binnen gekregen, tegelijkertijd onder de radar door de vlakke kleurstelling als zeer opvallend door het design. Ben er zelf erg fan van!

:flushed:

2 likes

Hij is zeker heel mooi en apart.

Gaaf, een echte ‘John McClane’! :muscle: :gun: :clapper: :film_projector: :film_strip: Staat nog niet online, toch? Zag 'm net in ieder geval niet.

1 like

Klopt, eerst langs de maker voor een inspectie!

1 like

Deze kan er weer even tegen. Servicebeurt uurwerk, nieuwe batterij, nieuw saffier glas en nieuwe pakkingen.

15 likes

Helemaal mee eens. Bij mij zijn ze héél populair. :wink:

9 likes

Iemand hier een adres voor een goede leren band (folding) voor een carrera day date calibre 16 (hoeft niet origineel te zijn)?

OEM evt los doe maar een bod

Lekker, man!:+1::sunglasses:

1 like

Zie deze net voor het eerst.

15 likes

Hier een video:

Jennifer Santos shared a post on Instagram: "Memórias eternas são feitas de pequenos momentos.Surpreenda seu Pai. 
.
TagHeuer Aquarecer GMT - Automático 300 metros 
.
#tagheuer #presentediadospais #relogios #relogio #aquarecer #tagheueraquaracer #gmt...

5 likes

Belgisch biertje… :wink:

1 like

Heerlijk! Krijg er spontaan weer trek in!:beer::grin:

1 like

Woon op enkele km van de brouwerij van Hoegaarden… :sunglasses:

1 like

You lucky b@stard!:wink: Weet nog goed dat ik voor het eerst een Hoegaarden dronk. Ik was 17 en sindsdien fan!:+1:

1 like

7 likes