(Tag) Heuer Only (Deel 1)

5 likes
3 likes

Leuk stuk en helemaal mee eens! :+1: :racing_car: :checkered_flag: :trophy:

1 like

Gisteren bekeken. Zijn best leuk! Als alternatief voor een Breitling Endurance bijvoorbeeld.

4 likes

En een heel stuk betaalbaarder! Daarnaast: built like a tank, 200m WR, fijn dragend en lekker sportief horloge. :muscle: :+1:

1 like

Lijkt iets teveel op een speelgoedhorloge imo… Maar ik heb ze dan ook nog niet in het echt gezien moet ik erbij zeggen.

1 like

weet iemand of ze vaak leuke aanbiedingen in de outlet in Roermond hebben van Tag Heuer ?

Misschien dat je dit op zo’n foto zou denken, door die kleurtjes -dat geldt dan voor de Breitling ook-. Maar geloof me, dit horloge is echt een bonk onverwoestbaar staal op je pols. Heeft niets met ‘speelgoed’ te maken. Dit is geen Moonswatch ofzo. De generatie 6 Formula 1 (deze dus) is een toppertje :+1:!

1 like

Oeps, dubbele post. Kreeg een foutmelding, dus dacht: druk nog maar een keer op ‘Antwoorden’… :sweat_smile:

1 like

haha een beetje moonswatch vibes inderdaad, maar ik geloof graag dat dat in het echt anders is. Ik zal m eens in het echt gaan bekijken!

1 like

Gevonden! Lang naar gezocht.

21 likes

Erg mooi…waar gescoord als ik vragen mag?

Wow! Die is heel gaaf! :+1: Zie je niet vaak! Gefeliciteerd! :champagne:

1 like

USA. tag1000diver

2 likes

Lekker hoor, gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd Thijs. Bijzonder, deze zie je echt niet vaak. Geniet ervan

Dat doe ik volop!

1 like

Albino!

7 likes

Gefeliciteerd, schitterende aankoop! Groetjes van z’n broer die inmiddels in Spanje vertoefd.

5 likes

Thanks! Ik hou je nog steeds in de gaten😉

1 like