(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Ja dat bedoel ik ook hehe. Gefeliciteerd!!! Is het een 38mm of 39mm? Want rond die tijd hebben ze de maat aangepast.

1 like

Geintje :wink: deze is 38mm en minder hoog dan de nieuwe modellen en dat vind ik echt een plus :muscle:t2:

Dacht ik al, mooi hoor! Ik heb de 39mm en die kan ik net hebben qua omvang, maar die ene mm scheelt best veel denk ik! Ik moest perse een blauwe met Heuer logo hebben, maar bij zwart zou ik exact dezelfde als jij gekozen hebben :wink:

Gefeliciteerd en welkom bij de club!

1 like

Dank je heb de blauwe ook omgehad en dat vond ik een te dik horloge, lag teveel op de pols ! De verhoudingen klopte niet en bij deze wel…

Dit is gelukkig wel met de HEUER tekst op de plaat en dat is net wat mooier eerlijk gezegd. Dit horloge is een echte verassing.

4 likes

Ik zie het, wat een verschil! Ik heb de Cal11 en die is door de mat blauwe wijzerplaat iets minder aanwezig / in your face dan de Cal12 die jij gepast hebt, maar misschien dat deze zwarte er ooit nog naast komt :slight_smile:

Groeten van z’n broer!

Oude logo is idd een must wat mij betreft :sunglasses:

7 likes

Super en klopt wat je zegt, heb die vandaag ook omgehad (alleen geen foto gemaakt)…

Lekker genieten hoor en mocht ik hem beu worden dan hoor je het wel van me :wink:

2 likes

Heerlijk op rubber :ok_hand:

13 likes

Tag Heuers zijn toch altijd mooi afgewerkt

10 likes

Even op een andere strap, erg sjiek al zeg ik zelf :grimacing:

12 likes

Wat is jullie ervaring met de originele rubberen banden van Heuer? Ik overweeg voor mijn Carrera cv2010 een rubberen band aan te schaffen met vlindersluiting. Zijn ze een beetje soepel? Dragen ze prettig?

Niemand hier met een leuke Aquaracer die eventueel weg mag? :blush: :innocent:

Graag advies: mooie Hirsch band gezien voor mijn F1 cal.5
Lugmaat is een onmogelijke 21,5 mm. Zelf opgemeten met digitale schuifmaat, klopt ook met de specs. Moet ik nu een Hirsch bestellen in 21 of 22 mm?
Wat is jullie ervaring?

Ik zou altijd dan de 22mm nemen, die past normaal prima en zeker na een tijdje…dat zou ik doen…

Op mijn Omega PO ook een 22mm gemonteerd

1 like

Dank je!

1 like

Ik heb er 2 gehad.
Ze zijn soepel.
Voor mij net even wat te soepel.
Klinkt negatief, maar zijn zeker geen verkeerde banden.
Ligt ook een beetje aan de massa van het horloge zelf.
Ze zijn b.v. duidelijk soepeler dan de Omega rubberen banden die heerlijk zitten.

Mika

Weet niet in welke prijsklasse van Hirsch je aan het kijken bent, maar kunt dan ook overwegen een custom band te laten maken door iemand van het forum of bijvoorbeeld the Strap Tailor

Ah! Goede tip! Bedankt! :+1:

Dikke prima

1 like

Van 2 tag.heuer 2000 serie’s 1 laten maken…
Wij hadden nog 2 Tag Heuer’s liggen waar we niks mee deden. ,1 waarvan de kroon vast zat en de andere met wat vaag double goud wat al aardig mat was geslagen.

Sinds iets meer als 1,5 jaar een leuke schoondochter over de vloer
Die ( hopelijk) vintage klassiek en hergebruik wel kan waarderen. Dus horloges opgestuurd en onze wensen om van 2 horloges 1 te maken kenbaar gemaakt. Deze wensen waren o.a., dikste kast gebruiken ,complete service en de naar onze smáak mooiste band pas te maken
.wij zijn erg tevreden over het eindresultaat
Al zal het sommige puristen misschien pijn aan de ogen doen.

Plaatje bij het verhaal

1 like

Deze Hirsch performance band besteld bij onze sponsor.
s-l300
Voor op mijn laatste aankoop:

Ben benieuwd hoe dat staat!

7 likes