Geluid uitzetten!
Je moet wel ff de tijd en datum goed zetten
Komt goed. Heb hem net weer omgedaan.
Mooi deze zie ik niet vaak!
Ben er redelijk uit dat mijn volgende (en eerste wat grotere) aankoop een Aquaracer gaat worden.
Het wordt een blauwe 41mm caliber 5 (WAY211C.BA0928.)
Ben vanochtend even bij schaap&citroen in Utrecht geweest en ben prima geholpen daar. Maar echte aankoop zal over maand of 2 zijn (nog even wat plek maken in de doos eerst.)
Vroeg me af of er iemand specific goede ervaringen heeft met een andere AD of eventueel een grijze handelaar.
En wat een beetje normale korting op de list prijs zou moeten zijn.
Heel mooi trio!
Dit zijn de twee nieuwste LE van (Tag) Heuer. Wat mij betreft wel geslaagd, alleen het formaat van 39mm is voor mij te klein voor een chronograaf. De prijs van €6100,- ben ik ook niet wild van.
Wat vinden wij er op HF van?
Ben het met je eens. 39 mm is te klein, zeker voor mijn pols. Ik vind hem ook vrij prijzig.
Wel leuke en frisse uitstraling. Echt een horloge voor de zomer.
Ik vind hem mooi. Aangezien de holding van Louis Vuitton, Tag Heuer heeft gekocht van Tag, verwacht ik eigenlijk dat het weer Heuer gaat worden.
Neem aan dat je de witte wijzerplaat met blauwe subdials bedoeld.
Heb zelf liever de zilver grijze wijzerplaat. In mijn ogen geschikt voor alle tijden.
Dat zou mooi zijn. Denk dat de liefhebbers van Tag zullen blijven en de Heuer liefhebbers weer tevreden zullen zijn. Mij maakt het niet zoveel uit, gaat mij meer om de kwaliteit die ze op de markt brengen. Met het Heuer02 kaliber zijn ze volgens mij de goede richting op gegaan. Maar dat is gewoon mijn interpretatie natuurlijk. Zullen hier ongetwijfeld mensen zijn die een andere mening zijn toegedaan. Dat is uiteindelijk ook de charme van een forum als dit.
Idd. De witte wijzerplaat met de blauwe subdials.