Gaaaaaaaaaaaaf!!
Ik ben me enige tijd aan het oriënteren op een Heuer diver.
Nu zie ik verschillende Heuer casebacks voorbij komen en nu had ik hier een vraag over.
Soms zie je alleen een typenummer en soms het typenummer plus nog een ander nummer erboven bv. 6224W20 (zie foto’s). Wat houden de extra nummers in en/of betekend het iets als deze nummers niet op de caseback staan?
Vast bedankt!
Caseback met nr:
Caseback zonder nr:
Als je de 1000 serie interessant vindt zou ik niet naar de .033 kijken tenzij je specifiek de rariteit van het model leuk vindt. De economy heeft veel mindere specs dan een normale .013. Ik herken die tweede foto van een marktplaats advertentie, de vraagprijs van 1250 en biedingen die al op 800 staan vind ik absurd!
Het exacte antwoord op je vraag heb ik zo niet. Ik weet wel wat het belangrijk is dat de nummers erin staat gestampt en niet zijn gelaserd, die casebacks zijn aftermarket. Mocht je advies willen of vragen hebben kan je altijd een bericht sturen!
Maar hoe diep kun je nu met dat horloge?
Niet zo diep als de boot kan
Jammer dat mijn likes nog even op zijn. Nog 2 uurtjes
De Monza op een ander bandje weer eens om, toch wel een fraai ding Volgens mij nog steeds de enige op HF?
Gefeliciteerd, prachtig horloge, veel plezier ermee
Topper! Onwijs gaaf horloge. Het is dat m’n Longines Hydroconquest al een grijze plaat heeft, anders had ik ook deze gekocht i.p.v. de witte die ik nu heb. Geniet ervan, maar dat gaat zeker lukken denk ik zo!
Zelden zo blij geweest met een NA. Vaak is bezit v/d zaak einde van het vermaak, maar bij deze is het vermaak pas begonnen! En IRL nog beter dan op foto’s, ook dat is vaak anders!
@giannivg hi, I can’t seem to be able to contact you regarding your 982.113, could you send me a PM please?
Na een lange zoektocht, gisteren eindelijk mijn keuze gemaakt voor een nieuw horloge: de Tag Heuer Aquaracer 41mm (black dial).
Mooi model is het!