(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Mooi! Wijzerplaat is gaaf. Geniet ervan!

1 like

Leuke aanwinst! :+1:t2:

1 like

Mooi man. Goede keuze!

1 like

Nice, Wil!
Ryan Gosling Thumbs Up GIF - Ryan gosling Thumbs up Thumbs up gif -  Discover & Share GIFs
Gefeliciteerd en geniet ervan! :partying_face: :champagne:

1 like

16 likes

Nu je naam nog even aanpassen ? “WilHeuer” ?
:grin:

2 likes

Dat is me nog veel te vroeg, maar wie weet

Goed weekend! :sunglasses:

8 likes

Ach mensen, lekker buiten op de loungebank, met een ijskoud biertje binnen handbereik, een beetje met je telefoon en horloge klooien.

#lazysaturdayafternoon

Geniet van jullie weekend, TAG Heuerfans!:sunglasses::sunny::beers:

10 likes

Dat! :+1:

11 likes

De Tag Heuer zit tijdelijk op een zwarte tropic, omdat de clasp van de jubilee ter reparatie lag bij @rudiculous. Kan niet wachten tot hij weer terug is, ik vind dit toch beduidend minder🫣

14 likes

En hij kan weer op z’n bracelet :sunglasses:

12 likes

Nogsteeds verliefd op mijn Aquaracer uit de outlet in Roermond, toen een van de laatste 41mm modellen van deze uitvoering. Hij draagt heerlijk op rubber en staal.

De nieuwere is ook erg mooi en een sluiting met handige adjustment, maar enkel in 43mm en 36mm te vinden helemaal zwart.

Binnenkort de 42mm met blauwe wijzers maar eens passen. Die vind ik ook erg mooi:

10 likes

Echt een heel ander horloge, zo! Denk dat ik zo’n zwarte tropic beter vind staan op een niet gouden horloge. Maar draagt wel fijn, toch?
Wat was er mis met de band, als ik vragen mag?

Ja, dat vind ik zeker ook een gaaf nieuw model! Hoewel ik, als ik nu een nieuwe Aquaracer zou kopen, toch zou neigen naar een AR200, (40mm). Dat vind ik gewoon nog steeds een ontzettend goed gelukte serie! Heeft voor mij nog net wat meer de klassieke 2000-serie vibe, waar ik zo gek op ben. :blush:
The TAG Heuer Aquaracer 200 collection

Zou dan zelf trouwens misschien niet eens gaan voor een automaat, maar voor de Solargraph.
Tag Heuer Aquaracer Solar graph watch

14 likes

Jahoor, zit opzich wel goed. Op een goud met zwart horloge past buiten een zwarte band eigenlijk niets vind ik. Ik ben blij dat ie weer op zn jubilee kan.

Niet bijzonder veel hoor. Er zat een duikersextensie aan die niet correct was en niet werkte (was maar een halve). Ik kon daardoor ook minder goed de band helemaal lekker verstellen. Nu is er een fatsoenlijke duikersextensie in geplaatst.

Inderdaad prachtig. Mooie maat en ik vind het datumvenster ook beter. De dial doet het ook beter

1 like

Die gaat mijn broer binnenkort kopen, is inderdaad ook echt een topper!

1 like

9 likes

18 likes

Idd een heel fijn horloge

En die solargraph is zeker mooi en natuurlijk heel praktisch

12 likes

Inderdaad een mooi model. Om mijn pols is het model ertussenin regelmatig te vinden. (Met de datum onder dus).
Het nieuwe model vond ik mooi maar de laatste tijd kan ik mij steeds minder vinden in de schots en scheve lijnen op de wijzerplaat.

1 like