(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Of heb ik nu een uniek exemplaar in mijn handen :grinning:

1 like

En op deze foto ook niet. De 60 moet op 12 uur staan.

Klopt, ff de leesbril opgedaan :face_with_peeking_eye:

Thanks voor je scherpheid :laughing: :dizzy:

1 like

Moest ook even kijken. Zelfs mét bril op. Maar zag 't wel. @Bert2910 was echter de early bird en was mij voor. Dus de koelkast gaat aan mij voorbij. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Hey, maar de horlogemaker zat dus gewoon niet goed op te letten, tijdens montage, kennelijk? Hmm, niet zo netjes. Maar moet vrij simpel op te lossen zijn.

Ken je dat verhaal niet? Barack Obama was heel lang drager van een TAG Heuer 1500, in precies die uitvoering, met die bezel, dus; alleen met een andere kleur wijzerplaat. Vandaar dat dit model de ‘Obama watch’ wordt genoemd.
TAG Heuer – L'orologio scelto dai candidati alle presidenziali USA -  L'Orologio

2 likes

Nope, ik bedoelde dat de foto te vaag voor mij was om daar een Heuer uit te halen. Obama heeft natuurlijk meerdere horloges waaronder ik meen een Rolex Cellini. Maar dit is toch wel de meest beroemdste, de Casio F91w. Ookwel de Obama Osama watch genoemd.

1 like

Ik overweeg een 1500 wd1210. Iemand ervaringen mee? Prettig robuust horloge? Wat me aanspreekt is het klein formaat.

Aha nog een bekende Casio-drager! Ik kende wel deze.
Are we not going to talk about how Bill Gates wears a Casio Duro? Now  that's god tier. : r/PrideAndPinion
Maar de Casio van Obama was ik me dan weer niet van bewust. Had eigenlijk het idee dat iedere beetje TAG Heuerliefhebber de Obama TAG wel kende. Maar hey, we blijven nieuwe dingen ontdekken en da’s ook wel weer leuk!

Goed plan! Ja, aanrader! Ik heb die van mij, met de full-lumewijzerplaat, nu zo’n 30 jaar. Nooit een probleem mee gehad, draagt fijn en ziet er, zelfs na jarenlang intensief gebebruik, nog heel goed uit!

5 likes

Zo zie ik mezelf niet, een horloge liefhebber die meerdere merken heeft. Zelf binnen mijn ruime vintage Leijona collectie ga ik vreemd :wink:

1 like

inderdaad een heerlijk horloge…

1 like

@Sebastiaan , zonde man! Je droeg 'm vaak en met plezier, volgens mij. Zou 't niet doen!
Vind dit een van de leukste horloges van HF!
En ja, zou 'm best willen. Maar heb dit bedrag effe niet in het horlogepotje, dat daarnaast bestemd is voor een Carrera chrono, zoals de meesten inmiddels wel weten. :sweat_smile:

Succes met de verkoop!

6 likes

Ja het is wel heel erg jammer. Hij is inderdaad ontzettend gaaf. Nadeel is alleen dat ik ook wat nieuws wil proberen en daarvoor moet echt geld vrijgemaakt gaan worden. Gezien m’n DJ voor het leven is, zal deze geofferd moeten gaan worden. De Nivada en Underd0g gaan binnenkort ook het blauwe hoekje in.
Spijtig, maar nodig :smiling_face_with_tear:. Ik ga hem missen. Hopelijk krijgt ie binnen het forum weer een mooi plekje en kunnen we ervan blijven genieten :v:t2:

2 likes

Tijd voor iets nieuws :hugs:

8 likes

Als in: deze heb je nieuw? In dat geval, gefeliciteerd! Leuke classic 2000!

Nee tijd om ruimte te maken voor iets nieuws :grin:

Ach, zonde. Juist zo’n leuk horloge. Nee, niet voor mij, helaas. Ik heb er al meerdere (gehad). Maar nog steeds leuk en tenminste niet zo dertien-in-een-dozijn. Wat mag ervoor in de plaats komen? Wel weer een (TAG) Heuer, mag ik hopen?!

10 likes

Ik zeg: WOW!

18 likes

Mwah, ben er niet kapot van. Die gele wijzer en 12uur index vind ik er niet echt bij passen.

Ik ben voor!

Kopen @TagEd !

1 like

Goed plan! Als jij een crowdfundingactie opzet voor de financiering!
Ik geloof dat ie 9.100 euro kost. Weet je wat? Dan leg ik de eerste 100 euro in. Dus nog maar 9.000 te gaan! We can do it!!! :partying_face: :beers: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes