(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Ultiem zomerhorloge. Qua kleding komt @CarWatch er vast wel mee weg.

2 likes

Fijne dag en n Heuer mooi 2025.

26 likes

Mooi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik wens alle (TAG) Heuerliefhebbers een heel fijne jaarwisseling en een mooi en gezond 2025! :fireworks: :champagne:

20241231_164301

16 likes

@AMV8
Ik heb deze Autavia ook… Dank voor de foto, dat motiveert weer om de kluis in te duiken. Ook de allerbeste wensen.

Ik draag m ook niet vaak, maar af en toe mag ie van stal. De zwarte variant heb ik helaas niet meer. Alla, hoort bij de hobby, zullen we maar zeggen.

1 like

Ben benieuwd naar de foto’s!

Vanavond de 160th Anniversary Carrera om :champagne:

Alle (TAG) Heuer liefhebbers alvast de beste wensen voor 2025!

26 likes

Niet te serieus beginnen zo het eerste dagje op kantoor weer :wave:

15 likes

Is er al iemand die deze heeft? Vind het echt een knaller om te zien maar ben benieuwd hoe de coating zich zal houden bij normaal gebruik.

6 likes

Ik heb deze gehad met een denk ik vergelijkbare coating. Horloge was al een jaar of zes oud toen ik hem kreeg en normaal gedragen. Er waren geen krassen etc te zien dus de coating hield zich perfect!

4 likes

Nieuwe reguliere reissue van de (oer-) F1 op komst, vanwege partnership F1/TH?:racing_car::checkered_flag:

5 likes

Hopelijk volgen er specials van alle modellen; de Glassbox heeft ook al een tijdje geen nieuwe variant gekregen :crossed_fingers:t2:

1 like

Nou ja, er valt toch al wel wat te kiezen. In 39mm: de groene, blauwe, panda, reverse panda en de gouden. En dan heb je nog in 42mm de Porsche-versies en daar kwam, niet zo lang geleden, nog de Seafarer bij en misschien vergeet ik er nog een (paar)?

1 like

Doe mij deze maar ipv die witte speedy of daytona.
Perfectie!

1 like

Je vergeet de Dato in het groen, die bovendien alleen in het groen te krijgen is. Maar inderdaad, de Chronograaf is er in allerlei varianten, maar er kan er vast nog wel eentje bij :wink:

1 like

3 likes

The one and only timekeeper for F1! :+1:
En voor motorsport in het algemeen…

1 like

Dit blijft in mijn ogen de allermooiste Heuer. Zo lang ik me kan herinneren stond deze al op mijn lijstje. En eindelijk vorig jaar kunnen kopen.
Zo blij als een hond met 7 løllen :smiling_face_with_three_hearts:
Zo een die nooit meer weg gaat uit de collectie.

23 likes

Gaat uitgevoerd worden met een solar uurwerk. :sunglasses: :sunny: