(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Bijzondere Solargraph :sunny:

Limited edition van 250 stuks. Direct bij Time+Tide gekocht? Deze mag je hier vaker showen :sunglasses:

9 likes

Jup direct bij Time&Tide gekocht! Was sowieso al fan van de Solargraph in titanium, was fan van de AET-podcast en heb wat met Oz. Dus was er snel uit! :sweat_smile:

Was aan het mailen met (bleek later) de store-manager van de winkel in Londen, en die stuurde de link om hem te bestellen een uur voordat de pre-sale openging! Dus dat was erg cool! Wel nog een maand moeten wachten omdat het ‘duties paid’-verzenden niet helemaal lekker ging, maar hij is nu niet van de pols te krijgen!

15 likes

Deze vind ik geslaagder

8 likes

Had jij ook gedoe dat bij het ontvangen nog belasting moest aftikken? Ondanks dat de prijs inclusief btw was?
Gelukkig heeft t&t de vat terug betaald.

Hee, nog 1 in NL? Cool! Goeie nickname en bouwjaar ook! :sunglasses: Ik had ze van tevoren gemaild of het idd duty paid verstuurd werd. Dus toen ik een mail kreeg van DHL dat er nog btw en invoerrechten betaald moest worden heb ik ze meteen opnieuw gemaild. Werd me verzekerd dat dit een foutje was, maar dat het al opgelost was.

Maar op de dag van bezorging wilde de bezorger alsnog het desbetreffende bedrag hebben. Aflevering geweigerd, en toen heeft ie een dikke 1,5 week in Amsterdam bij DHL gekegen voordat er weer beweging in kwam!

Ja ik heb hem ook gekocht. Had eerder de Zenith night surfer van t&t gekocht dus kreeg ik ook de kans voor deze tag. Ik moet zeggen dat ik wel erg twijfelde over de combi van quartz en de prijsstelling van deze TAG. Maar de kleuren combi vond ik prachtig.
T&T vroeg me om de VAT te betalen en zij zouden later het terugbetalen en zo geschiede.

Ik heb hem jammer genoeg nog niet in handen gehad, gezien ik al een tijd in het buitenland zit, dus kan niet wachten om terug te zijn. Dus tot die tijd laat die foto’s komen :wink:

1 like

Heel vet! De Night Surfer was ik (ruimschoots) te laat voor jammergenoeg, die staat ook nog wel hoog op het lijstje voor een keer!

Had eigenlijk ook niet anders verwacht dan dat ze het terug zouden storten, maar gezien het mailcontact vooraf uit principe geweigerd. (Was best lastig als de bezorger je nieuwe horloge vast heeft en dan toch weer meeneemt! :sweat_smile: )

Hij neemt bij mij de plaats in van mijn Breitling Aerospace, die blijft wel maar krijgt pensioen als grab&go watch. Is ook ouder dan ik, dus een beetje voorzichtigheid kan geen kwaad.

En dat doet ie tot nu toe met verve, erg comfortabel en relatief licht maar niet ‘flimsy’ aanvoelend om de pols. Had ook dezelfde voorbehouden omtrent de prijs vs een opgeleukt ecodrive uurwerk. Maar ben er erg blij mee! Zal de natostrap-rotatie hier wel delen! :smile:

1 like

Haha, heb soortgelijke gedachte. Zal mijn Grand Seiko SBGN001 vervangen die. Ik dacht eerst dat twee high end quartz horloges teveel van het goede is. Maar de GS is een GMT, zo heb ik mezelf voor de gek gehouden…

Laat ze maar komen, maar ik moet zeggen ik vind de NATO waar de horloge al mee komt al gaaf.

1 like

Deze maar weer eens het daglicht gunnen.

12 likes

10 likes

Speciaal voor @Iceman1987, nu op Bulang&sons nato…erg comfortabele kwaliteit!

17 likes

Woow dat ziet er ook erg gaaf uit. Maakt het minder militair en meer casual. Die houd ik erin :wink:

1 like

Staat :ok_hand:

1 like

Heel erg gaaf :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weer op staal. Vind ik hem toch echt veel beter staan dan op rubber.

11 likes

7 likes

Al zeg ik het zelf, niet verkeerd op zo’n Marine Nationale bandje.

15 likes

Nieuwe glass box en tourbillon in smokey purple.
Hier alle nieuwe modellen: TAG Heuer x LVMH Watch Week | TAG Heuer®

11 likes

Overgenomen via het forum en nog steeds erg blij mee:

7 likes

Bijzonder, doch mooie kleur

9 likes