(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Mooie aanschaf :+1:t2: ik kan hem zien op je profielfoto. Welkom op ons forum!

1 like

zie dat je foto bestand niet te groot is

1 like

Welkom op HF en in deze groep!

Normaal gesproken zou foto’s uploaden moeten lukken met dit symbooltje.
image
Maar het kan zijn dat er iets is met je bestandsformaat. Tip: maak even een goede, nieuwe foto en post deze. Succes!

1 like

Hierbij een testfoto, bedankt voor de tip!

18 likes

Nou, goed gelukt! En mooi horloge! Gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:

1 like

Iemand een idee waar ik een nieuwe bezel voor deze beauty kan vinden?

1 like

Dankjewel! Ook erg blij mee, mijn eerste! Wie weet wat de toekomst gaat brengen.

Overigens gekocht in Roermond bij de outlet, gevraagd of ze me wouden bellen of ze er een binnen zouden krijgen. Goede service daar, fijne mensen

1 like

Leuke dingen en lekker retro, vind ik! Deze heeft een behoorlijk zwaar leven gehad, zo te zien! :sweat_smile:
Misschien dat @rudiculous of @BMWX6M hier iets zinnigs over kunnen zeggen?
Succes, in ieder geval! Hoop dat 't lukt!

Als je hier blijft rondhangen, meestal (nog veel) meer horloges! :wink:

Ja, dat is heel netjes! Dacht dat ik wel 'ns gelezen had dat ze dat niet deden. Maar blijkbaar toch. :person_shrugging: :+1:

2 likes

Haha ja idd een heel zwaar leven. Hij was van m’n oom en liep niet meer. Horlogemaker heeft ‘m aan de praat gekregen, maar wil toch eigenlijk wel wat dingetjes vervangen, waaronder de bezel.

1 like

Nou, even afwachten of een van beide heren reageert en hopelijk een tip heeft.

2 likes

Ik weet niet hoe het normaal gaat. Ik heb hem bij hun op whatsapp gezien maar toen was die natuurlijk al weg. Dag erna toch even naar binnen gegaan om te checken en toen zei die dame dat ze mij best op een lijst wilde zetten, maar kon me niks beloven: 2 weken later kreeg ik opeens een telefoontje. Zelfde actieprijs en heb hem dezelfde dag gehaald.

3 likes

Goed geregeld! :+1:

Nu een maandje in bezit, en hij draagt fantastisch. Topklassieker

15 likes

Ja, toch?! Echt wonderlijk dat deze nog zo ondergewaardeerd zijn en dus nog zo betaalbaar! :thinking:

1 like

Goed weekend! :beers::sunglasses:

11 likes

Sinds aanschaf al ruim 3 weken onafgebroken gedragen. Ik denk dat ik klaar ben met de hobby.

13 likes

Lekker kleurtje! :star_struck:

Is ook wel een heel erg stoere Aquaracer! Gefeliciteerd nog en geniet ervan!

2 likes

Hij komt eraan! Solar, heb ik, volgens mij gelezen. Dat is dan wel weer fijn, vind ik.

Wat gaat deze doen, voor TAG Heuer?
Hier een leuke, en destijds misschien wel enigszins voorspellende, overpeinzing, die eerder verscheen op Time + Tide.

4 likes

17 likes

Hopelijk wat meer dan alleen deze iets te grote wandklok :wink:

2 likes