(Tag) Heuer Only (Deel 2)

In de :steam_locomotive: op weg naar :belgium:

19 likes

Gelukkig met de trein, want de wegen zijn hier in België niet al te best. :sweat_smile:

Weekendje vakantie in België :belgium:?

1 like

Lekker 3 daagjes Antwerpen. En best relaxed zo, met de trein. :slightly_smiling_face:

4 likes

Was vorig weekend met de trein naar Parijs… idd relaxed.

Avenue des Champs-Élysée:

6 likes

17 likes

Een mede blauwe bezitter! Laat het zonnetje maar komen. :sunglasses:

1 like

Een oudje maar hij draagt o zo fijn

Is er iemand “ of weet iemand een goede horlogemaker “ die een nieuwe bezel op mijn Formula 1 kan zetten? De bezel begint steeds harder te slijten en ook het roteren loopt soms niet helemaal soepel meer.

3 likes

Super mooi!

1 like

10 likes

11 likes

Al drie zondagen op rij een passende reden om een TAG Heuer te dragen :checkered_flag:

9 likes

14 likes

8 likes

Mooie 6000! Zie je zelden nog. En elke dag is een goede dag om een TAG Heuer te dragen! :sunglasses: :wink:

3 likes

Blijf ik een mooi logo vinden…

6 likes

Na veel wikken en wegen, de juiste gevonden.

16 likes

Dank je! Vreemd genoeg zie je ze niet vaak want qua afmetingen is het (voor mij) echt perfect: diameter 38mm maar draagt als 40mm door de bandaanzet en 10mm “dikte”. Chronometer, gepolijste en geborstelde details en die stalen band is een technisch hoogstandje. Dit is een late WH5113 -K1 en alweer 6 jaar geleden in NOS staat gekocht :star_struck:

:pray:t2:

2 likes

Want? Overwoog je de zilveren panda? De bezel is beter in balans op de reverse panda. En hopelijk is de “Jo Siffert” Autavia nog in je collectie.

Edit: en draag 'm in goede gezondheid :facepunch:t2:

10 likes

De “Jo Siffert” blijft in de collectie. Thanks!! Gezondheid boven alles, horloges vlak daarna :hugs:

1 like

8 likes