Mooie foto van een mooie combi
Thanks Marco
Hoe bevalt de Solargraph?
Kort samengevat: een comfortabele grab and go met een leuk eigen smoel! De easy link is ook erg fijn met die warme dagen Goed afleesbaar en heerlijke lume dots
Denk regelmatig dat hij plaats moet maken voor een CV2113, maar zo in het laatste zonnetje is er weinig op aan te merken hoor
Bedankt!
Helemaal niets op aan te merken. Mooie Carrera!
Die is om door een ringetje te halen zeg
Hey, had ik even helemaal gemist. Maar, super leuk! Ga ik even rustig zitten lezen, straks!
Deze heb ik ook nog in een stil hoekje van de box liggen Ed.
Is ook niet in mint conditie, is gewoon lekker gedragen. Bezel heeft wat plekjes.
Draag 'm nooit (is mij te klein) maar gewoon “te leuk” om weg te doen.
Dat sowieso!
En, ach
dat is een kwestie van smaak, voorkeur, wennen en polsmaat.
Dit is een (semi-)vintage horloge en die zijn gewoon meestal niet heel groot en omdat dit een quartz is, is hij ook niet heel dik. Maar deze valt, met 38mm, dan eigenlijk nog wel mee. Helemaal in deze tijd, waarin veel merken weer met wat kleinere modellen komen. Zoals bijvoorbeeld de Tudor BlackBay 54 (37mm), Tissot Seastar (36mm), Longines Legend Diver (36mm), Super Squale (38mm) en TAG Heuer’s eigen Aquaracer in 36mm.
Mijn pols is zo’n 17,5 cm en ik vind 'm eigenlijk prima kunnen. Zeker met de juiste band, die 'm nog wat meer ‘body’ geeft.