(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Wellicht kan je via je inboedelverzekering het claimen als je vallen & stoten in je polis hebt zitten, kost het alleen je eigen risico.

2 likes

6 likes

Aha, verrassend dat het goedkoper is geworden maar nog steeds geen prijs voor groep 6, zal ik toch moeten aankijken als de volgende service voor mijn horloge in beeld komt in de toekomst.

1 like

Het is inderdaad goedkoper geworden en de onderdelen zijn dan weer duurder geworden voor de service centers. :see_no_evil:

Vintage is bij meeste merkenl prijs na inspectie, moeilijk vaste prijs op te zetten.

Opgelet, prijzen kunnen afwijken, sommige binnenwerken worden niet zelf gedaan door de lokale TAG Heuer service centers en worden dus binnen gestuurd, verzekerde verzending kan dus extra kosten.

1 like

Thanks, uiteindelijk laat ik hem zeker repareren. Ik wilde het horloge al jaren hebben. Binnen een week was hij kapot. Dat is best zuur.

Ik draag hem tegenwoordig af en toe weer.

1 like

Thanks, dat zal ik eens navragen.

Klopt, ik heb er artikel over gelezen.

Ze zijn tijdloos. Ook maatje groot?

Eigenlijk iets te groot voor mijn kleine pols. Voor mij het het beter 40mm kunnen zijn ipv 44mm maar goed… vond het toen wel kunnen. Momenteel vaak 36mm om de pols en dat draagt wel een stuk makkelijker.

1 like

7 likes

13 likes

Deze vandaag gepast. Draagt goed maar gaat hem niet worden…
Zie er naar uit wat TH volgend jaar gaat uitbrengen.

7 likes

Vind ze er bijzonder cool uitzien, die groene, gele en rode!
Heb zelf de F1 in reverse panda, al een aantal jaar en ben daar bijzonder blij mee. Super degelijk en prima looks!

2 likes

De Autavia kwam op de originele band, mooie kleur maar slechte kwaliteit en te kort (was hier echt verbaasd over icm de listprijs van het horloge!). Nu heeft de band een rare maat, 21mm lug en 20mm gesp (weet niet of Heuer dat vaker doet?). Dus direct maar een 18mm gesp besteld die gisteren binnen kwam, daarmee zijn wat meer standaard 21/18 banden te dragen zoals er nu ook op zit. Daarnaast 2 custom banden in bestelling (bij jacobstraps die echt op maat maakt, 1 in die rare 21/20 maat die lijkt op het origineel maar dan in goede kwaliteit en 1 in 21/18) want dit is een mooie bandenswapper…

10 likes

Deze banden komen eraan…ben echt een fan van Jacob!

4 likes

Ik ga eens zoeken bij die jacob

1 like

Nogmaals bedankt voor de tip. Gelukt.
Hij ligt nu bij van Willigen.

1 like

Sinds deze week in het bezit van deze nieuwe Aquaracer.
Erg blij mee! Vooral de wijzerplaat met zowel sunburst als gradient/smoke effect. Moet je in het echt zien.

Maar niet nadat ik eerst mijn oude quartz 2000 professional had verkocht:

11 likes

Mooi hoor, erg lekkere wijzerplaat. Heel veel plezier ervan!

Sinds dit jaar ook een Tag Heuer in de collectie.
Draagt fijn en hou van de lume.
Fijne jaarwisseling allemaal

17 likes