(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Nou ja, 2e…
LIVE Grand Prix van Nederland | Max Verstappen gaat in 2026 mogelijk ook  elders racen, drukte in treinen naar Zandvoort | GP van Nederland | AD.nl

1 like

11 likes

Lekkere set! :+1:

1 like

Nou, deze vraag kan ik nu zelf beantwoorden. Vandaag zijn de Geneva Watch Days begonnen. De TAG Heuer noviteiten zijn op Fratello uiteengezet.

3 likes

Die Monaco is wel heel erg mooi. :star_struck:

2 likes

Denk dat Zenith een betere prijs/kwaliteitverhouding heeft met de carbon Covergirl die het befaamde El Primero uurwerk heeft voor €14k, iets minder limited met 150 stuks.

1 like

De Zenith is ook iconisch, dat mag gezegd worden. Toch zou ik voor de Monaco gaan. Forged carbon pushers en kroon had ik ook nog niet eerder gezien.

3 likes

Ik kan zo snel niet vinden waar de Monaco leverbaar is in Nederland. Ik heb Tag Heuer maar een mail gestuurd. Heb wel heel veel interesse in dit model.
Of iemand hier die mij informatie kan geven of deze in NL te bezichtigen/bestellen is?

TH heeft een boutique in de PC Hoofdstraat, denk niet dat het zo hard zal lopen dat je naast de pot pist.

1 like

@Ron63 best even bellen naar de TH boetiek in Amsterdam?

@CarWatch heb jij nog een naam van die behulpzame medewerker bij de TH boetiek in onze hoofdstad?

1 like

Dat zal idd de manier zijn. Heb al op hun site gekeken maar daar staat niets over dit model.
Staat wel op hun site maar is een link naar de TH site.
Morgen maar eens een belletje plegen.
Tnx

Dear Ron xxxxxxxxx,

Thank you for your interest in TAG Heuer. We can confirm the receipt of your request and a personalised ticket in your name has been created. One of our Customer Care advisors will respond as soon as possible, usually within 2 business days.

Thank you for continued confidence.

Yours sincerely,
TAG Heuer Customer Care

en anders dit maar even afwachten :wink:

2 likes

Twee weken geleden was ik in de boetiek en vroeg naar de limited edition titanium Monaco Gulf. Daar was veel vraag naar geweest, ook vanuit het buitenland, en was er niet meer want ze hadden 'm al verkocht. Ze krijgen dus wel degelijk de speciaaltjes.

Toen maar deze om de pols gehad.

5 likes

Neem ook niet aan dat ze hem in de kluis hebben liggen :wink:
Nog limited ook dus maar de vraag of hij nog leverbaar is.
Maar… niet geschoten…
Wacht het rustig af. Vind het wel een héél mooi exemplaar.

1 like

Bij TH valt het wel mee met de toeloop op LE’s, deze zijn bv nog op de site beschikbaar;

7 likes

Die Carrera Seafarer varianten waren al te groot (42mm) om mee te beginnen. Die Monaco is wel leuk maar (mat)zwart-wit-rood is een weinig inspirerende combinatie.

Zo graag had ik voor de Geneva Watch Days een zwarte variant gezien van de Glassbox Dato in 39mm.

6 likes

Die hebben ze toch eigenlijk al met de hodinkee dato uitgebracht:

3 likes

De premium die Hodinkee, en nadien de tweedehands markt, hiervoor vraagt stuit me tegen de borst. Dit geldt in het bijzonder voor de Skipper en ook de Speedmaster 10th Anniversary.

10 likes

Zijn we weer :grin:

Hoewel ik wel overweeg horloge weer te verkopen :see_no_evil:

7 likes