(Tag) Heuer Only (Deel 2)

5 likes

Vind 'm heel gaaf, zowel qua looks, als qua formaat en super praktisch! Als ik nog een keer een Aquaracer koop, wordt 't deze.

Aantal Barton tropicjes gekocht. O.a. een voor deze: m’n eerste duiker, die ik 27 jaar geleden nieuw kocht.:diving_mask::ocean::dolphin:

13 likes

Naast de titanium Solargraph, en een opmerkelijke Monza, liet Tag Heuer ook de 60 Years Anniversary van de 1963 Carrera zien deze week. Oplage: slechts 600 stuks.

Ook een leuk interview met de heritage director:

5 likes

ze worden ook al uitgeleverd:

2 likes

Holy smoke. Dat ging snel dan.

1 like

En dan meteen in de verkoop knallen ook!

1 like

Ja, en dat hij zegt dat hij het nog kan terugsturen is ook niet slim.

1 like

Sommige merken doen dat goed, op tijd voorraad opbouwen voordat je introduceert.

1 like

Ja dat is erg netjes; zo zou het eigenlijk altijd moeten zijn.

Ze mogen dit model gerust in de vaste collectie opnemen wat mij betreft. Of er gewoon 6000 van maken. De huidige Carrera 3-hand en Chrono zijn mooi maar zo’n panda is toch echt veel gaver.

Dit was de laatste glassbox Carrera’s, er komt nog iets anders aan dit jaar wat waarschijnlijk 39mm is. Daarnaast gaan ze het inhouse uurwerk hernoemen.

Ik laat deze panda schieten. Te grote aanslag op mn horlogebudget voor dit jaar.
Wel erug mooi, btw… :heart_eyes:

2 likes

Poeh, een Heurer chrono staat toch ook wel op mijn verlanglijstje :heart_eyes:. Tot die tijd doen we het met de F1.

15 likes

Ik kies voor deze Erik

11 likes

Is dat een quartz uitvoering? Heb al eens gelezen dat een automaat niet ideaal is in verband met de trillingen.
Leuke foto! Supersport?

Yes de quartz versie, in theorie de veilige keuze: zo’n ouwe Ducati trilt en rammelt nogal :upside_down_face:. Al denk ik niet dat een mechnisch uurwerk van een beetje kwaliteit helemaal ontregeld raakt van een rondje brommeren.

1 like

Ik vind ze alle drie goed staan, deze gaat er in de zomer weer op!

1 like

Ben ik met je eens. Lekker dat je nu kunt afwisselen. De originele band vind je niets?

Ziet er mooi uit maar matige kwaliteit….niet het level dat je verwacht bij een horloge in deze prijsklasse….

Ah man wat een gaaf horloge vind ik die! Toen ik er gisteravondavond achterkwam dat ie gelanceerd was, was ie helaas al (ruimschoots) uitverkocht :confused: