Goedemorgen ![]()
![]()
Pas normaal nooit m’n horloge aan op m’n kleding maar vandaag komt het toevallig mooi uit ![]()
Goedemorgen ![]()
![]()
Pas normaal nooit m’n horloge aan op m’n kleding maar vandaag komt het toevallig mooi uit ![]()
Lekker man! Lekkere zondagse herfst tweed ook ![]()
Met deze jaren 70 icoon aan het juichen voor de comeback van Max + RedBull
(Vader en zoon samen in RedBull outfits aan het genieten van de McLaren paniek reactie)
Ziet deze☝️combi ziet zo vaak. Monaco op staal.
Vandaag de heuer 01 maar weer eens om. Merk dat ik hem te weinig. Maar als ik hem om heb blijf ik er naar kijken.
Alleen een horloge maar zo veel gebeurd op de dail is lastig op de foto te krijgen.
![]()
Na te hebben geproefd van de vintage duikers met n 980.013, die ik top vond maar te klein… de grote broer op de kop getikt… de 980.006, perfect van maat.
Prachtig deze!
Nice! Gefeliciteerd!
Ziet er ook top uit , van harte ![]()
![]()
So cool! ![]()
Heuer kenners! Ik kan wel wat hulp gebruiken. Ik ben mij sindskort aan het verdiepen in voornamelijk 70’s Heuer. De Budeswehr horloges vind ik fantastisch, maar ook de Autavia. Nu zag ik een voor mijn als Heuer leek een op het oog mooi exemplaar bij een duitse aanbieder. Ik zag al dat op 3, 6 en 9 een lumebolletje mist, maar zoals ik online zag is dat veelvoorkomend. Ik heb liever een strakke kast en een volledig origineel exemplaar. Hoe lijkt deze Autavia? Hebben jullie tips?
Alvast hartelijk bedankt!
Een kort verslag van de verzamelaars bijeenkomst in Chaux des Fonds.
Drie geweldige dagen gehad! Een groep aardige, zwaar gepassioneerde verzamelaars ontmoet die vanuit alle hoeken vd wereld kwamen. 4 persoonlijke hoogtepunten: 1, bezoek in het archief. Je mond valt echt open van wat daar allemaal in de lades ligt. 2, Gesprek met Eddy Schöpfer (ontwerper van de og F1, S/el en serie 2000) 3, Bezoek aan de wijzerplaat fabriek waar TH aan gelinieerd is. Fascinerend om te zien hoe die vervaardigd worden. 4, Een speech van Mr. Pin die duidelijk maakte dat wij, verzamelaars, enorm belangrijk zijn voor het merk. Het TH museum had ik al 3 jaar geleden bezocht. Complimenten aan Mr. Biebuyck (directeur heritage) en zijn staff. Het geheel was zeer goed georganiseerd.
Gaaf! Heb je meer foto’s?
Hey,
Gisteren heb ik een (gebruikte) TAG Heuer - 4000 Professional gekocht. Iemand ervaring met dat model? Ik zie heel veel mooie TAG’s en ben van mening dat elke ‘collectie’ een TAG moet hebben.
Groetjes!
Ga ik vd week er meer van posten. Niet allemaal vanwege geheimhouding etc. Ik heb ergens mn handtekening onder moeten zetten… ArteCad (dials) stond al helemaal géén fotos toe.