Nice! U bent horlogemaker?
Hobbyist… zeker geen horlogemaker. Uit elkaar en in elkaar steken lukt met een mechanische watch, maar de 1163 hierboven moet ik aan de toppers overlaten… in dit geval Abel Court die zijn weg nogal kent in het Heuer gegeven…
So I heard.
Cool horloge, hoor!
Leuk verhaal over de nieuwe TAG Heuer Carrera Australian Limited Edition.

Deze is ontstaan uit een samenwerking tussen TAG Heuer en een groep Australische (TAG) Heuerliefhebbers. Eerder heeft TAG Heuer al iets dergelijks gedaan met de Autavia (2016-2017).
Eigenlijk staat er Swiss, wat in dit geval Swiss Made betekent (mits TAG Heuer heeft voldaan aan de wettelijke vereisten, wat aannemelijk is want TH20-00) en Fragment (wat naar de “Godfather of Harajuku” verwijst)
Dus er staat niet Swiss Fragment als vervanging voor Swiss Made.
Persoonlijk had ik die twee plekken omgedraaid, dus Fragment in de subdial en volledig Swiss Made onderaan. Maar de ontwerpers zullen het wel getest hebben en de keuze zo hebben laten vallen.
Wát een ontzettend cool model trouwens!
Dito die bracelet, een juweeltje met die zwarte details
Erg mooi! Gewoon kunnen passen bij een AD?
Een passessie gedaan in de boetiek in Genève.
Vind ik nog steeds een prachtig model. Geslaagd eerbetoon aan de originele. Staat er 1 op chrono trouwens ![]()
Hier nog 'n dagje de driehander Carrera.
Dat is een stevige prijs…
Wel een heel vet horloge! Cool, trouwens, Chapman en de Rindtjes! ![]()
TH’s allemaai prachtig vind ik zelf en die witte calibre is bijzonder mooi plaatje.
Hieronder mijn TH die ik in dit topic niet tegenkwam.
Blijkbaar minder gelieft model want staat al tijdje in blauwe deel maar tot nu toe
geen reacties.
Gaaf dat jij eerste eigenaar bent! Ik vind veel 2000 chronografen heel mooi, maar er zijn zoveel variaties gemaakt dat de belangstelling en liefhebberij wegblijft, lijkt het. Bij mij verkopen ze ook altijd traag helaas ![]()
Die zou ik ook niet zo snel wegdoen.
Er zijn meerdere 2000-serie driewijzers, hier op HF. Ik heb er ook een. En er zijn ook enkele chrono’s. Maar een automatische chrono moet je gewoon
dus
+1 ![]()
Ik weet niet of je dit wil doen om een andere aankoop te financieren, natuurlijk. Maar je gaat er sowieso niet de hoofdprijs voor krijgen en (dus) al helemáál niet iets leukers en meer bijzonders voor terugkopen. Dit zijn toch super leuke horloges die ook nog eens onverslijtbaar zijn. Wat wil je nog meer?! ![]()
Welk type is dit precies? Deze trekt mij wel
Welk type is dit?
Ja leuk horloge hoor. ![]()
Dit is de Tag heuer carrera Calibre 6
(WV5111.FC6350)
TAG Heuer Carrera
Day-Date
WBN2010.BA0640