Waar blijft die Monaco Ed? ![]()
Ja, zeker!
We doen ons best.![]()
Dankjewel, man!![]()
Ja, is best uit te houden, zo.![]()
Staat hoog op de lijst, believe me!![]()
Nu even aan het ‘uitbuiken’, van het eten, net. En nog wat vakliteratuur doornemen…![]()
En dan zo nog even terug naar de kerstmarkt, hier direct achter het hotel, waar de kinderen nog even willen schaatsen.![]()
En waar vast ook nog wel 'n alcoholische versnapering te krijgen is, bij wijze van slaapmutsje, zeg maar.![]()
![]()
Keulen? Shuck the Oyster Vielleicht? ![]()
Idd, Köln, maar Rüschenbeck.
Wel goede tip! Had er nog nooit van gehoord.
En we gaan nog even door met passen. Gewoon omdat het kan én omdat ik het niet trek om dagenlang dames- en meidenmodezaken in en uit te lopen…. ![]()
Nóg een TH AD gevonden, hier. Dus…
Aquaracer GMT in groen.
Valt niet tegen, qua maat. Had 'm groter verwacht, om de pols. Kon trouwens, na vragen om een ‘special deal’, meteen 15% korting krijgen. Maar, voor nu, even vriendelijk bedankt.
Op naar de volgende AD.
Hier allereerst een skeleton Carrera geprobeerd. Was ik toch wel benieuwd naar. Wel gaaf. Maar niet voor mij.
Deze vond ik wel heel aantrekkelijk: Carrera 42mm, met witte dial en ‘gouden’ indexen en wijzers.
Maar, slechts 5% korting vond ik wel wat mager. Zeker voor een model dat er, volgens mij, uitgaat.
En tot slot, ook heel vet, Heuer Monaco in zilver/groen.
Maar TagEd, al die oneindige passessies…
Ga je ook nog wat kopen? ![]()
Nog even geduld, vrienden. Morgen hopelijk meer…![]()
Nou Ed… daar is je Monaco ![]()
Jij houdt die mensen goed bezig daar ![]()
Je knalt het nieuwe jaar in met een NA? ![]()
Was wel een heel cool horloge!![]()
Ach joh, anders zitten ze zich toch maar te vervelen. Soms koop ik wat en soms niet.![]()
Zou toch mooi zijn…![]()
De Calibre 2 staat je tof
. Blijft een van de mooiste ‘oude’ uitvoeringen
Deze vorige maand bij S&C in Maastricht gepast en vond hem qua maat ook lekker om de pols. En ben een beetje verliefd geworden op deze groene gmt. Maar staat nog lager op mijn verlanglijstje dan een paar andere.
… ![]()
Thanks! Vond 'm ook wel erg o.k.!
Is ook echt een heel gave duiker, hoor!
Sorry, mensen. Ik denk toch dat het morgen wordt… ![]()
Morgen
morgen ![]()
Is ook echt een heel gave duiker, hoor!
In het groen vind ik hem het mooiste. In Roermond binnenkort de blauwe een bekijken hoe die bevalt.

![]()
O.k., deze incoming… ![]()

Gefeliciteerd ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je blijft wel aardig aan het kopen hè ![]()
Ik dacht dat het na de Hgp GMT sloes zou zijn maar inmiddels heb je dr nog 3 bij gekocht…
Hoe veel watches heb je nu ? ![]()