(Tag) Heuer Only (Deel 2)

:grimacing: Energiecrisis bij Red Bull…

Gaat iedergeval niet saai worden morgen

1 like

13 likes

Sorry sorry mijn fout!
Ben vergeten mijn Tag Heuer om te doen gistermiddag tijdens kwalificatie! :disappointed_relieved:
Was te druk om een set fietsbanden van een vriend tubeless te maken, waardoor ik het vergat! :sleepy:
Mea Culpa…

2 likes

Offtopic: Voor een racefiets of zijn er nu ook goede voor stadsfietsen?

Ontopic: Mee too moest werken. Maar vandaag wel allemaal want dan word het vandaag nog een spectakel.

2 likes

2 Mountainbikes en 1 gravelfiets gefixt, in mijn groepje rijd ik alleen tubeless op de racer.
De meesten zijn nog huiverig om tubeless op de racer te rijden.

On topic, heb maar snel mijn TH F1 omgedaan, kan Max aan damage control doen in Singapore!

5 likes

Heeft niet geholpen, was een dramatisch weekend voor Max.
Volgende week op het thuiscircuit van Honda, Suzuka, kan Max wereldkampioen worden.
Zou prachtig zijn voor Honda, Red Bull en Max, auto in een witte kleur (Honda Racing Colors) spuiten, dan is het feestje compleet. :+1: :smiley:

2 likes

Moet ook in deel 2 :slightly_smiling_face:

29 likes

Zeker!

1 like

Zo lekker!!

13 likes

Nee, wat een drama. Ik had een Squale meeting en dus had ik de mijne (TH F1) helaas niet om. Maar ik beloof dat ik 'm het hele volgende weekend zal dragen! :grin: In Japan moet 't gaan gebeuren! :racing_car: :checkered_flag: :trophy: :1st_place_medal:

1 like

Dus het heeft niet alleen aan mij gelegen!! :laughing:

1 like

Voor straf 2 TH’s dragen deze week! :sweat_smile:

1 like

Doe ik deze Japanner voor Japan as. :jp:

18 likes

http://medd.co.uk/th_catalogues

Alle catalogi online

5 likes

Mede mogelijk gemaakt door THforum boys.

Dit (niet mijn foto, wel mijn horloge geweest) was mijn eerste ‘dure’ horloge, veel plezier gehad:

De Monaco, een soort grail watch voor me, toen ik hem eenmaal had vond ik hem echt helemaal niks, heb hem maar heel kort gehad. Vind het nog steeds een prachtig horloge om te zien bij een ander, niet voor mij :wink:

7 likes

Hey, gaaf! Even lekker zitten bladeren, net. Hoe kan je daar nou niet van houden?! :smile: :+1:

1 like

Ik zou ook rond boven vierkant kiezen.
Er mist nog een Monaco in mn collectie. Ooit zal er wel één komen.

Ik hoop dat als je hem hebt, er meer plezier aan zult beleven dan ik eraan beleeft heb :wink:

1 like