Gaaf! Ik ben benieuwd naar wat je allemaal nog tegen gaat komen én het eindresultaat.
Net de nieuwe glassbox in handen gehad, onder de indruk. Mooie maat, wel wat dik nog maar tof design zo en mooi ook met die strakke kastpoten
Hoi, ik heb een Tag Heuer gekocht. Heb hem via plaatjes op het internet gekocht en was zeer aangenaam verrast toen ik hem vanmorgen uit het doosje haalde.
Super gaaf ding! En? Gaat ie er komen?
Eindelijk! What took you so long?!
Gefeliciteerd en geniet ervan! Een classic, zo’n 2000je!
Ik moest mezelf eerst even door een lading Omega, Rolex en Tudors heen flipperen om uiteindelijk bij een Tag Heuer te komen. Een soort omgekeerde horlogereis
Hoe tof ik hem vind, voor mij komt die er niet. Zou dan eerder voor de 1964 reissue gaan. Die komt er uiteindelijk ooit wel bij mij
Ja, ook heel vet!
Uiteindelijk wil je toch een
Leuk, man!
Alleen dan het liefst zonder ‘Tag’ op de wijzerplaat, haha.
Zag net ook wel de tourbillon carrera voorbij komen en dat was ook wel apart om te zien
Mooi exemplaar!
Bedankt!
Ach, de eeuwenoude discussie. Weet je, het merk had überhaubt niet meer bestaan, als TAG er in 1985 niet ingestapt was en de broodnodige nieuwe modellen er niet waren gekomen. Er zijn sindsdien heel veel fantastische horloges gemaakt. En ja, ik vind de Heuer reissues ook leuk. Maar heel veel mensen die moeite hebben met TAG waren toen nog niet eens geboren of hebben überhaubt nog nooit een TAG Heuer gehad. Inmiddels heeft TAG Heuer echt wel z’n sporen verdiend en is dit, wat mij betreft, onlosmakelijk verbonden aan Heuer. Ik kan er prima mee leven en ben al ruim 30 jaar fan van het merk, zowel Heuer als TAG Heuer.
Yeah man, de ‘Die Hard’! Ik like it! Goed weekend!
Ik geef je volledig gelijk, reden dat ik het meer zei is dat voor mij de Carrera in het Tag tijdperk geen enkele keer in de buurt is gekomen bij het klassieke design. Nogmaals, mijn smaak.
Dat gezegd te hebben, wat een fantastisch jaar met sterke releases hebben ze al
Heel mooi en strak horloge, staat op mijn wish list !