(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Voorlopig niet, is net terug van service :wink:

1 like

Oef! Die is mooi! :star_struck: Heb je 'm pas of een tijd niet gedragen?

Edit:

Ah! :+1: Heel gaaf!

Heb ik toch al enkele jaren. Aangezien ik ruim in de horloges zit is de draagtijd beperkt

1 like

11 likes

skeleton Monaco… jammie

Hhmmm

Not for me.
:cold_face:

9 likes

:point_up::point_up:

1 like

:sun_with_face:Fijne dag HF!

13 likes

Gisteren, vandaag en morgen… Monacodag. :smiley:

15 likes

Op zich best een stoer ding, waarvoor ongetwijfeld wel een markt is. Maar de ‘gewone’ Monaco is voor mij te iconisch om er zoiets mee te doen. Ik zie 'm toch het liefst zo.

Perfect zo. Niets meer aan doen. :blush:

15 likes

:hugs: :joy:

10 likes

21 likes

Bij Bagels & Beans?

Zit er trouwens erg over te peinzen om ook een 2000je erbij te kopen, in two-tone.

image

Vind 'm erg leuk en het is natuurlijk best heel betaalbaar. Maar het moet niet gewoon ‘kistvulling’ worden. Want er is veel concurrentie. Denk erover om 'm dan op een tropicje te zetten, omdat ik dat verreweg het fijnst vind dragen.
Nou ja, nog maar 'ns rustig over nadenken. :sweat_smile: :thinking:

Fijn (lang) weekend, mensen!

5 likes

Goed gezien

Ik ben zelf minder fan van de two tone maar kan altijd leuk zijn om eens te proberen toch?

1 like

Wij zitten er ook wel eens. :grin: Lekker hoor, zo’n bageltje! :bagel: :yum: Geniet ervan!

Vind de moondust, die jij hebt, ook gaaf. Maar deze two-tone schreeuwt gewoon

En daar heb ik nu gewoon echt even zin in! :sunglasses: :tropical_drink: :desert_island:

2 likes

Gewoon doen dan zou ik zeggen. Hoewel volledig in goud in mijn ogen nóg zomeriger is

1 like

Ik heb @rudiculous al 'n PMetje gestuurd. Even afwachten, dus. :blush:

Ja joh, ik heb geen geld over! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja moet niet te gek worden. :joy:

1 like

Misschien toch een slagje kleiner voor de smal polsen?

Vandaag eindelijk de kans gehad de nieuwe Carrera in het echt te zien en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
Uurwerk fijn stil in tegenstelling tot de Heuer02, box design is in mijn ogen erg goed gelukt en de dikte valt reuze mee.

Datum op 12 is even wennen maar merk ook dat als de chrono niet loopt het venster bijna niet opvalt wat ik dan persoonlijk wel een groot pluspunt vindt.

Mooi genoeg in elk geval om het te bestellen (deze was helaas al verkocht) , hopelijk over een weekje binnen :slight_smile:

27 likes