(Tag) Heuer Only (Deel 2)

18 likes
2 likes

Heel eerlijk? Nee, deze is het niet voor mij. Op zich een gouden Carrera vind ik wel cool.
Verder, met de komst van de geweldige 39mm Glassboxmodellen, zijn de 42 en 44mm Carrera’s eigenlijk een beetje overbodig geworden. George had, wat mij betreft, dan ook beter voor de Glassbox kunnen kiezen, als basis.

1 like

Georgie Porgie heeft ook echt wel mooie dingen gemaakt.

Overigens, ik zag dat de Aquaracer 200 er nu ook in groen en rood(!) is! Vinden we daarvan?

Vind de rode toch wel übercool, hoor! :star_struck:

7 likes

Groen vind ik persoonlijk mooier

1 like

Ja, vind ik ook mooi en groen was in 2022 het nieuwe blauw. Maar rood is in 2023 het nieuwe groen. :grin:
Nee, ik heb ooit een rood horloge gehad. Maar verkocht en zou toch wel weer een rode willen en dit vind ik misschien wel de mooiste duiker die op dit moment nieuw te koop is. Maar ik ben aan het sparen voor iets anders… :thinking: :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Vindt het oude model toch mooier op de datum na


Maar groen en rood is altijd :+1:

4 likes

Jij spaart toch hier voor @TagEd😜

5 likes

Ja, dat is mijn grail! :heart_eyes:
Maar, voor die tijd ook nog met iets anders bezig. Mag er alleen nog even niks over zeggen…

Ik moet 't nog even onder de pet houden…:wink:
60s-cinema GIFs - Get the best GIF on GIPHY
I’m on a secret mission, zeg maar… :sunglasses:
Maar hopelijk binnenkort meer… :innocent:

5 likes

Altijd maar afwachten hoe de kleuren er in het echt uitzien, de rode vind ik hier bijna roze! :stuck_out_tongue:

1 like

Ja, altijd moeilijk te zeggen, met zo’n render. Maar ik kon nog even geen real-life pics vinden…

@TagEd

7 likes

Oh, maar die ziet er echt wel goed uit, vind ik!

Dit is trouwens ook wel een coole rode TAG Heuer, @rudiculous Rutger. Volgens mij heeft iemand hier op HF er ook een.

Was jij dat niet, @rallylover?

7 likes

Yep!

10 likes

Ah, zo fijn dat m’n geheugen nog een klein beetje werkt. En very nice watch! :+1:

1 like

Sterk overwogen. Maar niet gekocht. Toch een beetje spijt van…

5 likes

Oh, zo mooi! En zo jammer! :slightly_frowning_face: Dan had je 'm over een tijdje, voor een mooie prijs, aan mij kunnen verkopen! :wink: Wat deed je twijfelen? :thinking:

Andere hobby kreeg voorrang. En ff 6300,- tevoorschijn halen…
nachtje over geslapen. Volgende dag was ie verkocht aan een ander.

1 like

Oh-no GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Maar ja, nee, blijft best een stevig bedrag. Klopt…

1 like

Kwam deze toevallig tegen: de originele ontwerptekeningen van de S/El (Sports Elegance; die later de Link werd). Geschetst door ontwerper Eddie Schopfer, die al eerder de 2000-serie ontwierp voor het merk.

4 likes