(Tag) Heuer Only (Deel 2)

De Heuer Carrera viert dit jaar z’n 60e verjaardag. De Porsche 911 ook, in 1963 geïntroduceerd als 901. Dat vond Peugeot niet zo leuk, dus werd het 911 in 1964.

Glassbox model zo te zien. En komend weekend is de Goodwood Revival; de horological event partner is Rolex, maar Porsche ook. Goed evenement om iets nieuws te introduceren. Time will tell.

3 likes

Er wordt gesproken over een 20 seconden sprint timing functie in een 42mm kast.

42mm zou jammer zijn…

1 like

Hier kan je wat meer lezen van diegenen die hem al hebben mogen aanschouwen:

2 likes

Nog wat tease plaatjes:

Lijkt een variatie op de 39 mm glassbox :thinking:

7 likes

Deze van afgelopen zondag, Monza 40th anniversary

20 likes

Heb ergens gelezen dat ie 42mm zou worden. Maar dat zou een compleet nieuw model zijn dan en een overbodig model, wat mij betreft. 39 is perfect.

Bijzonder fraai!

2 likes

Ik denk dat een 42 mm glassbox ook een beetje uit verhouding gaat zijn, dan staan de subdials optisch wat ver naar binnen. Verder is er al een 42 en een 44 mm model met bezel, dus genoeg keuze voor de grotere polsen :innocent:

2 likes

Goedemorgen en een fijne dag.

11 likes

13 likes

13 likes

Heb niks met Porsche -of co-branding- maar deze is wel heel erg gaaf.

Ja, best een gaaf ding. Maar alles valt of staat met het formaat… en de prijs, natuurlijk… :grimacing:

1 like

42mm voor € 9.450

2 likes

Oef! Nee dat is twee keer niet een antwoord dat ik wilde horen. :open_mouth: :unamused: :wink:

3 likes

Zo’n niet voorgenomen uitgave van €9450 voelt toch als een meevaller, niet? Zo hou je geld over. En mooi vind ik 'm ook niet, maar da’s persoonlijk.

Tja… Niet super bijzonder wat mij betreft. Zou dan liever mijn geld besteden aan de Skipper :hugs:

2 likes

En ook dan hou je weer geld over. Geweldig toch. Die Skipper wil ik in het echt eens zien. En je weet dat er meer varianten gaan komen in de toekomst; dus welke neem je op enig moment.

1 like

Een goede en objectieve video over Tag Heuer.

7 likes

heel gaaf, vond ik. Toen ie net uitkwam, heb ik 'm irl even mogen checken. Was op slag verliefd. :heart_eyes:

2 likes