(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Wil je wat vaker foto’s posten van dit prachtige ding?!:clap:t4:

2 likes

Long time ago…

Mijn eerste echte horloge die ik 1993 heb gekocht. Altijd met aandacht gedragen. Heeft een klein beurtje gekregen en kreeg vandaag een berichtje dat ik hem kan ophalen :grinning:

13 likes

Gaaf dat je 'm nog hebt en hij weer helemaal in topconditie is!

1 like

Oeh gaaf zo’n S/el quartz chrono! Post foto’s zodra je 'm weer terug (om de pols) hebt.

Een TAG Heuer met het groen-rode logo staat nog steeds op mijn wensenlijstje. Een 4000, met de bijzondere bezel, staat bovenaan maar zo’n S/el is toch wel erg gaaf zeg.

3 likes

Ja, heb afgelopen jaar veel opgestoken over mijn eigen smaak en verschillende fases doorgelopen. Maar deze Tag was erbij op belangrijke momenten in mijn leven en gaat daarom nooit meer weg. De cilinder vormige box waar het horloge in zat die heb ik een paar jaar later weggegooid (achteraf niet handig) maar ik heb nog wel het garantiepasje en een extra schakel.

Zodra ik de Tag heb opgehaald zal ik een paar foto’s posten.

1 like

Ik heb deze:

Bevalt uitstekend.

2 likes

Gaaf zeg. Heb je er toevallig een afgeragde rode Mini en een mooie vrouw met Duits accent bij?

1 like

GTG met duiken in stijl. :sunglasses:

8 likes

14 likes

Kleurt goed met bruin fruit. :grin:

20 likes

5 likes

Bij deze!

16 likes

10 likes

Laat @Ron63 het maar niet zien :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Ah ja, dat is een beetje hetzelfde idee inderdaad. Vind het alleen wel leuk als hij Tag Heuer-branded is, maar dit is een goed alternatief, dank.

Aquaracer, vandaag.

Geniet van het mooie weer!:sunny::sunglasses:

11 likes

De MINI is alleen zwart…

9 likes

Met een JCW was Jason die geheime dienst na twee straten al helemaal kwijt geweest. Was de film een stuk korter. :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

2 likes

Met GP1 nog korter! :wink:

8 likes

Heerlijk, ook een genot om mee te rijden! :racing_car:

1 like