(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Heerlijk die Sports / Elegance modellen :heart_eyes:

Tag Heuer respecteert de vintages collecties met hun eigen sectie op de website:

3 likes

Herkenbaar, ook bij de Monaco het geval

1 like

26 likes

Afgelopen weekend had Patrick Dempsey deze om bij de classic GP in Monaco!

1 like

Een oplettende THforum lid had gezien dat er géén batterij in de S/el zat. Beetje slordig van Dempsey…

5 likes

Ach, ik kijk ook zelden op m’n horloge om te zien hoe laat het is. :joy:

1 like

En? Was het wat?

Jazeker! We vonden 'm allebei erg vermakelijk! Aanradertje! Al is het alleen maar vanwege het fraaie horloge dat Ryan Gosling draagt!:sunglasses:

2 likes

Klopt ik had het ook gezien :ok_hand:t2:

Service met nieuwe bijpassende band zonder polieren om authentieke sfeer te behouden. :sunglasses:

Zo was hij eerst:

22 likes

Deze blijft zooo uniek! Met draaibare tachymeter…love it!

1 like

Inderdaad leuke film. Heb hem met m’n 11-jarige zoon gekeken in de bios. Hij wil nu z’n haar zoals Ryan Gosling en papa wil z’n horloge! Haha!

1 like

Prachtig hersteld! Aan welk bouwjaar moeten we denken?

https://thoughts.onthedash.com/thoughts/heuers-innovation-the-rotating-tachymeter-bezel-for-race-timing/

2 likes

Zo, dat is een heel uitgebreide verhandeling over dit onderwerp! Maar wel interessant en natuurlijk een geweldig(e) horloge(serie)!

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/tag-heuer-watch-roll-travel-case/509146?u=haaky

In het blauwe gedeelte :sunglasses:

Ik heb een CAY211A.BA0927 incoming, is er iemand die kan bevestigen dat de FT6142 rubberen band daar (goed) op past? Dat is de rubberen band die volgens mij bedoeld is voor de WAY201A (non-chrono aquaracer) maar het lijkt erop dat die exact dezelfde stalen band gebruikt (BA0927). Ik vind het bijzonder want de chrono is natuurlijk dikker maar misschien begint dat pas later? :man_shrugging: alvast bedankt! :v:

Dat hoeft geen hinderpaal te zijn.
Althans niet bij Sinn.
Mijn bracelet voor de Sinn 556, een dun driewijzer horloge, past even goed op de Sinn 356 chrono van 15 mm dik.

1 like

10 likes

Deze is nog operationeel tenminste…

18 likes