Heel mooi die kleur, geweldig! Geniet ervan en gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf!
Gefeliciteerd Ed👌

Gefeliciteerd! ![]()
Lekker!
Dank voor jullie leuke reacties, mannen!

![]()
Zal ik morgen, overdag nog even doen! ![]()
Ja, vond ik ook. Gaat qua maat (42mm) ook net. Maar eigenlijk vond ik die daaronder, qua maat (40mm), mooier zitten, om mijn pols. Sowieso wel gaaf, een titanium!
Nee, Haarlem. Was een Belg. Maar had er niet heel veel zin in. Droeg wel ook een TAG Heuer. Dat dan weer wel.
Maar, leuk! Wat heb je op het oog?
Haarlem, oeff
geintje natuurlijk, maar ben reuze benieuwd hoe het is.
Ach, een stuk of 8 verschillende merken/modellen van Breitling/TAG/Tudor etc maar wel geselecteerd op basis van max 40mm.
Heerlijk, man, een middagje horloges passen! Geniet ervan!
![]()
Nu, in het kunstlicht, lijkt ie heel diep donkerblauw. Hoe anders is dat overdag, buiten. Dan knalt die sunburst wijzerplaat! Zal morgen nog even 'n fotootje posten.![]()
![]()
Heel mooi ![]()
Heeeeeeel gaaf Edwin ![]()
Hou je 'm op de blauwe lederen band of ga je naar staal of iets anders? Blauwe wijzerplaten zijn niet altijd even makkelijk om te combineren. Zwart, zilver of wit zijn iets makkelijker.
Thanks, mannen! Super blij mee! ![]()
Voor nu even lekker deze originele band. Maar mogelijk later iets van een bruine perforated rally a la zoiets…
Deze valt, denk ik wel mee. Volgens mij staat alles van heel licht- tot donkerbruin, donkerblauw, natuurlijk en, ik denk zelfs zwart.
Ja, dat is waar. Daar kun bijna alles aan hangen. ![]()
Nogmaals van harte Ed, prachtige aanwinst!! ![]()
![]()
Lijkt mij een hele goede combi ![]()
Prachtig Ed, met een Autavia, Monaco en Carrera heb je de iconen van (Tag) Heuer wel aangetikt!!
![]()
Gaaf! Gefeliciteerd met deze topper. Een glassbox staat hoog op mijn lijstje.
Goedemorgen, heren!
Aan 't genieten van een lekker espressootje en m’n NA…
![]()
Geniet van jullie weekend!
![]()
Prachtig horloge, laat ‘m niet liggen😅
Pfff wat een ding hè! En een perfecte maat ook.