(TAG) Heuer only (Deel 3)

Good day, gents! :coffee:
Hier (ook) even 'n plaatje van m’n 39mm driewijzer Carrera, die ik al een tijd heb en dus de Carrera Glassbox (ook in 39mm), die er onlangs bijkwam.

Ondanks de, wederom, tegenvallende resultaten van Max, toch een fijne zondag nog! :sun_with_face:

11 likes

De witte Carrera is mooi, maar de Glassbox is toch echt wel een niveau hoger hoor!
Wat een beauty!

Overigens was ik vorige week in Roermond bij de TH Boutique en mijn contact daar gaf idd aan dat de groene Glassbox op zowel leer als staal medio juni/juli tegen een outlet prijs te koop is aldaar. En hij sluit niet uit dat meerdere modellen van de glassbox zullen volgen.

2 likes

Thanks! En, zou wat zijn. Ik vind namelijk dat de Glassbox-modellen nu gewoon heel reëel geprijsd zijn. Maar voor een outletprijsje is er gewoon helemaal geen ander horloge meer dat überhaubt in de buurt komt, qua prijs/kwaliteit/praktisch draagcomfort/heritage/looks. :person_shrugging:

2 likes

Ik ben jaloers! Wat een mooie set zo

1 like

Mijn gedachte! Ik heb aangegeven dat een blauwe of zilveren dial aan mij verkocht mag worden hahaha

1 like

Dankjewel! :blush:

Goed in de gaten houden! :eyes: :wink:

1 like

7 likes

Ik doe mee! Wel een crosspost uit WDWV

10 likes

Nice. Vette moondust!

1 like

Ik ook.

9 likes

16 likes

Morgen ophalen…:partying_face:

15 likes

Wel gepast maar deze wordt het niet voor mij.

7 likes

Als jij jouw contactpersoon mij laat weten wanneer ze er zijn, dan ga ik waarschijnlijk heel erg blij worden :crazy_face:

2 likes

Hey, gaaf! Ja, ik weet niet wat het is. Maar zo’n helemaal zwarte duiker doet 't wel voor mij. Daarnaast, mooie maat, super praktisch (solar) en fijne rubber band (staal gaat er bij mij altijd meteen af). Denk wel dat dit een blijvertje wordt en perfect vakantiehorloge ook, voor mij. :sunny: :sunglasses: :desert_island: :tropical_drink: :ocean:
Maareh, wat vond je van de Glassbox?

1 like

Gaaf, maar helaas bij S&C al weg en 7,5k vind ik too much;

Waarschijnlijk wordt het de titanium Solargraph, maar ik wacht wel even op de Outlet tegen die tijd.

3 likes

Zodra ik het eea mag vernemen, zal ik het hier uiteraard delen.

3 likes

Sowieso een hoop geld. Vind 'm, in de huidige markt, op zich wel rëeel geprijsd. Maar betaal, uiteraard, ook graag minder. Was daarom idd erg blij met de deal bij S&C. De Aquaracer, die ik morgen dus ga ophalen, is ook helemaal nieuw, met garantie. Maar met een mooie korting, bij een Duitse AD, via Wristler.

2 likes

Ja 7,5K vind ik hem eerlijk gezegd ook niet waard.
De getoonde actieprijzen op de S&C site vind ik wel reeel geprijsd.
Stiekem hoop ik op nog net een tandje meer Outlet Boutique korting :wink:

1 like

Ik ook en ik ga met je mee. Boeien dat er een “oudere” bracelet op zit. Vind de nieuwe niet eens mooi :sweat_smile:.

1 like