(TAG) Heuer only (Deel 3)

Mja, maar er gaat dan wel weer best veel geld naar kleding, schoenen en tassen enzo. En ik heb het laatste jaar het horlogepotje wel héél erg gedrained. Dus er is niet echt een potje. :grimacing: :sweat_smile:
Piggy Banks GIFs - Find & Share on GIPHY

2 likes

Nice! 2000 Chrono?

:ok_hand::ok_hand:

Heb ik ook nog!
Fijne bracelet en perfect formaat.

Morning, gents!:coffee::croissant:

#wristcheck

15 likes

15 likes

#WOTD

16 likes

wat een rust hier… :zzz:
ieder toch een prettig weekend :slight_smile:

10 likes

Terwijl Omega natuurlijk al decennialang bepaald niet onder stoelen of banken steekt dat hun Speedmasters werden gedragen tijdens de eerste bemande maanmissie (1969), is bij weinig mensen het feit bekend dat een Heuer het eerste Zwitserse tijdmeetinstrument was in de ruimte (al in 1962). In 2012 bracht ons favoriete merk de Carrera Calibre 1887 SpaceX Chronograph LE uit, in een oplage van 2.012 stuks.

10 likes

En om de pols vandaag, de Aquaracer Solargraph black DLC.

Succes weer deze week, mensen! :muscle:

16 likes

Ook hier vandaag weer een TH om de pols.

12 likes

Ik draag m niet veel. Geen idee waarom eigenlijk

15 likes

Zonde

Klopt. Ik moet m wat vaker omdoen.

Meanwhile, op Watches & Wonders…

In-Depth: The TAG Heuer Monaco Evergraph, A Chronograph Re-Engineered with Compliant Mechanisms In-Depth: The TAG Heuer Monaco Evergraph, A Chronograph Re-Engineered with Compliant Mechanisms

12 likes

Ze zullen toch niet meteen hun kruid verschoten hebben op dag 1? De LVMH (watch) day was in januari en daar werd de Carrera Glassbox Chrono 41mm onthuld. Ik hoop stiekem toch op iets meer van W&W :crossed_fingers:t2:

Nou ja, het uurwerk van de ‘Evergraph’ is toch wel vrij revolutionair.
En er is natuurlijk nog de nieuwe Monaco TH20-11, met een compleet nieuw ontwikkelde en vormgegeven titanium kast en dus ook nieuw in-house uurwerk.

7 likes

Dat groen is wel mooi hoor!

1 like

Dit is meer dan een facelift inderdaad @TagEd :white_check_mark:

Beter uurwerk, 1 milimeter dunner, titanium kast. De romanticus in mij treurt om het nieuwe TAG Heuer logo maar dat begint inmiddels ook te wennen in de Carrera Glassbox lijn. Deze wil ik weer eens gaan passen.

4 likes

Ik mag hier nu mee doen vandaag deze binnen gekregen.

19 likes