(TAG) Heuer only (Deel 3)

die is idd heel mooi. :star_struck:

Kwestie van persectief. Heb 37mm tot 43mm liggen en pols van 17.5cm. Mn garmin is zelfs 47mm. Als je van 20 naar 18cm pols gaat is het gewoon omdat je die grotere pols gewoon was. Nu wennen aan je nieuwe zelf en gewoon die grotere horloges ownen :wink:

1 like

Oh ik heb ook een 43mm Avenger GMT en die staat prima hoor.
Kan er ook mee te maken hebben dat dit hooggepolijste ding, net na een vervelende scheiding, als het ultieme Single Beverwijk Autoverkoper horloge voelt :rofl:

Maar persoonlijk vind ik 39/40 mm de sweetspot.

2 likes

Vandaag een zomerse haaienband ontvangen van Di-Modell. Ik heb lang gezocht naar een 19mm in het blauw en toevallig stuitte ik op hun website. Snel geleverd en nette prijzen, groot assortiment en ze zijn voor o.a. Sinn de OEM-leverancier.

Dit is zoals ik 'm herinner uit de 1996 catalogus. En nog steeds vind ik 'm zo het tofst. Lekker nineties :sunglasses:

1992-1993-109

8 likes

Dank voor de tip. Ziet er goed uit!

1 like

Ik heb ook dunne polsen maar gelukkig kan ik de 42/43mm modellen wonderbaarlijk genoeg toch hebben. Ik heb mijn polsen niet opgemeten maar ik ga het binnenkort wel doen. Referentie: Het horloge van mijn vriendin (slank, 1,55m) past perfect om mijn pols en als ze mijn horloge om doet past deze ook perfect voor haar. Eigenlijk bij zowat elk horloge past deze na het op maat maken voor mijn pols niet meer om het display kussentje van het horloge doosje

Foto bijgevoegd als referentie hoe mijn 43mm Aquaracer staat op mijn dunne pols. (Ik schat dat mijn polsen tussen de 16 en 17cm zitten.)

7 likes

Ahja, ook heb ik voor mijn horlogedoosje speciaal kleinere horloge kussentjes moeten kopen, anders kon ik ze niet mooi opbergen. Ziet er niet zo mooi uit dan de originele kussentjes, maar het doet zn werk. :grinning:

6 likes

Ja, heel nice! En voor mij begon de liefde voor het merk ook in de '90s. :blush:

zijn geen

Sterker nog. Toen we, hier op HF, een paar jaar geleden een poll deden, bleek de gemiddelde polsmaat 17 - 17,5cm te zijn. 16 is dan wel weer wat slanker (dan gemiddeld).

Maar sowieso stoer, die

:muscle: :sunglasses:

2 likes

1983 Heuer vandaag :sunny::sunglasses:

12 likes

1991 hier

8 likes

Cheers, gents!:beers:

En alvast een prettig weekend!:sunny:

11 likes

Je hebt helemaal gelijk. Heb nu een 42mm om en de lug to lug is belangrijker dan de diameter.

Misschien moet ik de 2026 Aquaracer gewoon overwegen :see_no_evil:

(Sorry het is geen Tag🤭)

4 likes

Gewoon passen, pas zo kom je er echt achter✌️

Proost :beer:!

1 like

Dit is zeker waar!!:+1:

1 like

Eindelijk heb ik vanmiddag bij S&C mijn eerste Tag Heuer horloge aangeschaft, het is een Formula 1 date automatic met een prachtige grijze wijzerplaat geworden. Ik ben er echt superblij mee

9 likes

Nice! Een mooi moment, in je horlogereis! Gefeliciteerd en geniet ervan! :partying_face: :champagne:

Sjieke kleur! Geniet ervan.

Plaatje Ed

Gefeliciteerd. Collega heeft dezelfde. Inderdaad een mooie dial