Straks deze maar even op tijd en datum zetten en wat daglicht gunnen.
Heeft al een tijdje wat stof liggen happen…
Zonde hij is hartstikke mooi.
Mooi hoor die rode TH’s.
Had deze in een vlaag van verstandsverbijstering in het blauw gezet maar inmiddels toch besloten om hem te houden.
Die is toch hartstikke leuk?!

@rallylover , heb je 'm binnen? Wat een vet ding! Gefeliciteerd! Verdient wel 'n paar mooie foto’s!
Kon nog net een winter zonnetje pakken. Er zullen zeker meerdere foto’s komen!

Is ook zo Ed, maar ik heb dus nog steeds te veel keuze ben ik bang ![]()
Ik ken het. Maar voelt, voor mij, ook wel weer als 'n soort ‘luxe’. Soms draag ik een horloge máándenlang niet. En als ik het dan weer een keer draag, word ik er vaak weer helemaal blij van! ![]()
En dan heb ik er nóg drie op de whishlist staan, voor dit jaar… ![]()
Opnieuw
Houd nou gewoon, joh! Is een hartstikke leuk horloge, dat goed in elkaar zit en overal en altijd kan. Geen dertien-in-een-dozijn en lekker fris voor het voorjaar en de zomer ook!
![]()
Twijfel twijfel vind hen wel leuk. Maar vandaag de hele dag gehad en ik weet het gewoon nog niet zeker.
O.k., maar waar twijfel je dan over? Merk, met mooie historie, onderscheidend design, mooie maat voor bijna iedere pols, lekker fris kleurtje. Veel beter en leuker ga je, voor dit geld, niet vinden, imo.
Merk zeker niet. Sterker nog ik ben wel fan van TH. Twijfel alleen of ik niet te veel heb. Heb een aantal horloges met emotionele waarde. Hier heb ik nog geen band mee. Twijfel ook over de witte plaat. Vind hem mooi maar doet me om de pols minder dan ik dacht.
yep, hier niet anders. Maar ik ben nu eenmaal wat meer gehecht aan de F1 modellen/chrono. Dus de rest krijgt minder draagtijd. Meer als er een gelegenheid voor is. En ik heb er nog steeds 20+ dus het filteren is ook iets moeilijker.
hier ook nog twee modellen die ik wil hebben. Oudjes, maar die staan al járen op mijn “wil ik toch hebben” lijst. Alleen na de ervaring een paar maanden terug (die heb je ook meegekregen) heb ik even een afkeer van deze club. Komt misschien wel weer maar kan er slecht tegen als mensen mij onjuist behandelen. Ach, wie weet…als ik een knappe deal tegen kom met die twee… zal er vast wel in trappen.
![]()
en weer aan te bieden… ![]()