(TAG) Heuer only (Deel 3)

dan staat die officieel nu op mijn wanted lijstje…

1 like

Ik mankeer niks in de lengte, het probleem zit 'm in de breedte :laughing:

1 like

De cijfers liegen niet > 16,5mm = 1,65cm. :see_no_evil:

1 like

Haha kak nu zie ik het… :baby:t2:

1 like

Ho ho ik had 'm eerder op m’n lijstje hè. En ze komen al zo weinig voorbij. Happy hunting :wink:

2 likes

doe jij die blauwe, pak ik die witte :rofl:

2 likes

Kan ik mee leven :grin:

1 like

Druk dagje, in het TH-topic, zie ik.:smile:

Prima set!:+1:

Je kan 'm op zich wel hebben, deze

Hoop 'm binnenkort ook irl te kunnen checken.

Wij overnachten vandaag in :clipperton_island:. Morgen, met de tunnel, naar eindbestemming :uk:, waar mijn oudste woont.

12 likes

Ik ben ook een dwerg maar wel eentje met forse polsen dus ik kan hem wel om :joy::joy:

Nog 2 dagen chillen in Kopenhagen. 1153s om de pols.

9 likes

Na het grootste deel van de dag reizen, eindelijk mijn oudste weer irl gezien en een dikke knuffel kunnen geven. :smiling_face_with_three_hearts: Lekker met z’n allen gegeten en daarna naar ons vakantiehuis gereden: een fraai en sfeervol herenhuis uit 1750.

Nu even aan het bijkomen met een biertje en zo lekker slapen.

Welterusten, TAG Heuervrienden!:sleeping:

13 likes

Have fun Ed :wink:

1 like

Thanks, man!

Enne good morning, iedereen!:uk::coffee:
Een koffietentje/bakkertje op loopafstand een heerlijk huis en perfect weer. Kon slechter. :blush:

15 likes

Morgen een dagje shoppen. Op het lijstje staan bezoeken aan een boekwinkel, een platenzaak én de TAG Heuer Boutique!:blush:

14 likes

Have fun :england: 🍻☀

1 like

Klinkt als een goed plan Ed, veel plezier morgen

1 like

Ha ha kind in de snoepwinkel. Veel plezier!

1 like

Creditcard thuislaten Ed! :joy:

1 like

O.k., vandaag de hele dag door de stad geslenterd en natuurlijk de TH Boutique bezocht.

Behoorlijke tijd gezeten, twee drankjes gekregen en uiteraard en aardig wat gepast.:partying_face:

De paarse Glassbox 39 en blauwe GMT Aquaracer waren erg gaaf!

Maar hoogtepunt van de passessie was, voor mij, toch wel de spectaculaire groene Monaco. Vers van Watches & Wonders en met de volledig nieuw ontworpen titanium kast en compleet nieuwe in-house TH20-11 uurwerk!

Verder lekker rondgekeken in de leuke stad die Bath is.

Daarna heerlijk Indiaas eten besteld.:yum: En nu even een lekker ijskoud :beer: en zo 30 Seconds spelen, met de family.

22 likes

Gaaf, Ed!
Mooie horloges en de stad ziet er ook heel gezellig en authentiek uit! Geniet er nog van

1 like