(TAG) Heuer only (Deel 3)

Ja, ik vind het zeker wat! Alledrie gaaf! Wat is de bron van deze? Waar komt dit vandaan?
Overigens hier op dit moment echt effe eye on the prize, voor de glassbox. Heel misschien in april… :blush: :pray:

1 like

Oei, ik zag de foto op IG voorbijkomen, maar weet niet of ik de bron nog kan achterhalen. Zal even kijken.

1 like

Nee, maakt niet uit. Dacht misschien wat interessants. Maar ik wil je niet aan het werk zetten.

1 like

:smile: No worries. Ps Google Lens biedt uitkomst zie ik… :+1:

Goed weekend!

8 likes

Hey, gaaf! Was die niet voor een service en/of reparatie weg?

Yep. Werkt weer tiptop dankzij Rawsar, Australie.

2 likes

De enige die dit soort klussen doet, volgens mij.

1 like

10 likes

Hey, goed om te horen! Hopelijk weer heel lang draagplezier! :+1: :beers:

Leuk! Classic! Enne, おめでとう

1 like

7 likes

Hey, @Krabong, ben verbaasd…
Tk/Tr: Heuer Camaro tropical wijzerplaat - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Toch echt wel 'n gaaf horloge! Wel 'n mooie kans, voor een andere liefhebber! Maar, was jij niet laatst ook nog op zoek naar 'n Monza? Dacht echt even dat je de (Heuer) smaak ook te pakken had. :thinking:

Hi,

Ja, als het goed is komt die nog. Maar ik heb er zelf geen kijk op dus ik laat die wel door een ander beoordelen.

Camaro liefde was intens maar ik ben helaas een Rolex fanboy.

2 likes

Ben benieuwd!

Ja, was even een mooie aanvulling, in dit topic! Zou mooi zijn als ie binnen HF blijft en ook een volgende gelukkige eigenaar 'm regelmatig blijft posten. Succes met de verkoop!

2 likes

Dankjewel.

Het is rustig hier, ik had veel meer beweging verwacht. Paar mooie foto’s van Carrera’s en/ of Autavia’s zou geen straf zijn.

Is een beetje wisselend. Soms effe wat drukker; dan weer dagje (of 2) rustiger. Vaak als er weer nieuws is, kan het even exploderen. Maar er is wel een klein, wat actiever groepje.

Leuke Monza ook niet, trouwens. :wink:
Welke komt er voor jou (mogelijk?) aan dan?

Spelfoutjes aangepast ::sunglasses:

De 2447 lonkt wel. Wellicht dat ik dat nog wel eens zie gebeuren. Of een re-edition Carrera.

1 like

Ja! Mooi spul! :+1:

O.k., even een plaatje dan, van mijn drie favoriete chrono’s.

Twee, in iets modernere interpretatie, in de collectie. De derde hopelijk dit voorjaar…

4 likes