Heel eerlijk? Ik verdien er geen cent aan. Maar ik zou echt effe deze jongens checken…
TAG Heuer – B&O Watches
Ik mis de Autavia ![]()
De linker op de foto is een
Maar wel een heel vroege.
Is de Formula 1 inmiddels vintage? In 1986 gereleased is toch nog niet zo lang geleden? Of word ik oud? ![]()
Dingen om op te letten zijn vooral zaken die je niet meer kunt vervangen/opknappen. Vooral de banden, zowel staal maar zeker ook rubber, zijn lastiger te krijgen. Een bezel van de F1 lijkt me ook niet makkelijk om nog nieuw te krijgen.
Hadden we op HF niet een TAG Heuer gecertificeerd horlogemaker @TagEd? Die kon weleens kijken of er nog onderdelen beschikbaar waren.
Zit op 't randje youngtimer/(semi-)vintage, zou ik zeggen.
En hey, we worden allemaal oud! Maar goed ook!
![]()
idd, voor zover ook ik weet.
Ik leefde toen nog niet, dus voor mij is het vintage. ![]()
![]()
Voor die oude F1 modellen is al veel niet meer leverbaar.
De 18mm stalen band en de plastic bandjes zijn helemaal niet meer leverbaar.
Van sommige modellen is de bezel nog wel leverbaar maar niet voor allemaal meer.
gelukkig heb ik daar nog enkele van liggen
3 stalen (18mm)
en nog een paar rubberen in beide maten en verschillende kleuren (origineel TH)
als ik zie wat ze nu durven te vragen voor die rubber bandjes… pfffff
Mooie band, waar heb je die als ik vragen mag? Ook voor mijn sundowner ![]()
Is van Bulang&sons, hun eigen NATO-straps! Is niet heel goedkoop voor een NATO, maar wel mooie kwaliteit.
Dank, zie dat ze geen meer hebben met bronze gesp. Anders gaat het wel vloeken denk ik bij de sundowner
Zijn toch ook gewoon heel leuk, die OG F1tjes?!
En tja, ‘vintage’ is geen statisch iets. Ik zou een 40 jaar oud horloge toch idd wel vintage willen noemen. En alles wordt een keer vintage, ook een nu heel modern en nieuw horloge.
Maar, als je nog goed weet dat deze op de markt kwamen (was in mijn tienerjaren), doet het je wel oud voelen, wanneer je beseft dat dit nu eigenlijk wel vintage is. Wat zegt dat over mij dan, he?!
![]()
Man man… ik voel mij nu echt oud… ![]()
*Vintage
Vandaag nog eens langs geweest bij de Verstappen Shop. Is namelijk de laatste dagen dat deze mooie winkel (helaas) open is. Hierna gaat alles online plaatsvinden. Toch wel heel jammer dat dit soort zaken steeds meer verdwijnen tegenwoordig. Ik kon het niet laten om een mooi foto’tje te schieten.