(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Echt heel mooi!:star_struck:

1 like


20 jaar verschil!
Ik vond/vind het een gaaf merk
Goodnight

12 likes

Heel mooi zelfs!

1 like


Blijven mooi !

8 likes

Via @Royal_Roy nu op comfortabele Nick Mankey

7 likes

M’n CS3111 (binnenkort in de verkoop)

14 likes

Overgenomen van Yannick @Mipnick en op een BoR gezet i.p.v. NATO. Even aankijken of het wat is zo.

11 likes

Staat prima.
Eigenlijk moet je een pvd jubilee vinden!

1 like

Tja, ik zoek mij de pokken, maar kan niks vinden dat bij de kast past.
Ik houd mij aanbevolen voor tips of links. :wink:

1 like

Misschien een normale kopen en laten coaten?

Dat soort adresjes heb ik helaas niet en klinkt ook nogal omslachtig, maar dank voor de tip.

1 like

Ik heb wel aftermarket banden liggen voor de 1000. Misschien vind je dat al beter. Wellicht zou het zelfs mogelijk zijn om (een deel) mat te polijsten voor een betere match.

Voor de liefhebbers.

2 likes

24 likes

Wie o wie weet waar een Heuer Carrera Calibre 6/WV5111 in zeer nette staat <2K (bij voorkeur in NL) te koop te staan?

Deze dus:

14 likes

Het is een heerlijk horloge😁

12 likes

8 likes

Wow! Heeft deze ref 180.023 op de achterkant? Er zijn geen aparte refs gemaakt voor de lume dial varianten dacht ik namelijk. Gaaf en erg zeldzaam! Ook geinig dat het wel het deepdive model is maar de diepte-rating van 1000m naar 200m is terug gedraaid doordat het een automaat is.

1 like

Bedankt voor je reactie @rudiculous
Dit is de TAG Heuer 180.123, wel een aparte ref dus :wink:
Ik heb ook de TAG Heuer 180.023, dat is een echte ‘Spiro’, en ook uit de ‘Deep Dive’ serie. Beide inderdaad op 200m gewaardeerd. Het verwarrende van deze serie is dat er ook een 180.023 is die wel 1000m aan kon maar een Quartz uurwerk heeft en dus een iets dikkere kast. Om het verhaal compleet te maken is het allemaal ontstaan uit de Heuer met Ref. 980.023N/L, en dus ook een Quartz op 1000m gewaardeerd.

2 likes

Wel een aparte ref! Dat is goed om te weten, ik had inderdaad een 1 ipv 0 verwacht als 4e cijfer maar heb dit online nog nooit kunnen vinden. De rest is mij bekend, erg mooie historie en leuk dat je je aangemeld hebt als lid van HF. Ik hoop de spiro’s hier nog vaak voorbij te zien komen!

1 like