Merk en model: Junghans Max Bill MEGA Solar Bauhaus edition
Diameter: 38mm
Leeftijd: 11 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2024
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, maar cactus-leder band vervangen door een Molequin pebbled grain band. Zie foto.
Verzendkosten of afgehaald: beiden kan
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw
Soort uurwerk en kaliber:J101.85
Vraagprijs: €1050 (Nieuwprijs horloge €1375)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Zeer leuk en technisch interessant horloge. Titanium, Bauhaus uitvoering met rode accenten, saffierglas,2 tikken per seconde… J101.85 manufactuur uurwerk.
Waarom gaat hij weg? Ik draag hem niet. Vorig jaar gekocht op de eerste dag van onze vakantie in Weimar. Een uur later belandden mijn vrouw en ik kortstondig in het ziekenhuis en was de vakantie afgelopen.
Er zit nu een gevoelsmatige blokkoade op dit horloge en ik hem niet meer dan 5 keer gedragen.
En dit jaar helemaal niet meer en ik zie het ook niet meer gebeuren. Dan maar beter de deur uit.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
rd.
–