Ten2Two

Afgelopen week een deal met @SuperC van Ten2two.nl kunnen sluiten. Heldere en directe communicatie. Snelle bomb-proof levering. Horloge in staat zoals beschreven. Dikke prima :+1:t2:

1 like

Afgelopen zaterdag weer een topdral met Jaap @SuperC gesloten :+1::+1::+1::+1:.
Weer enorm bedankt Jaap , je bent echt een topper !

2 likes

Vorige week weer een deal met @SuperC gemaakt. Blijft top, zaken doen met Jaap!

2 likes

Vanochtend 8.40 uur een hele aardige koerier aan de deur en die wenste mij na het pakket overhandigd te hebben.
Een hele fijne en mooie dag meneer.
Nou dat gaat wel lukken.

Jaap weer hartelijk dank, pakket was bomvrij ingepakt met een hele mooie goed uitziende Omega erin.
Hopend tot een volgende keer.:+1::+1::+1:

2 likes

Een mooie Milus aangekocht bij Jaap.
Horloge zoals beschreven en goed verpakt.
Vlot emailverkeer en vragen waren snel beantwoord.
Ik zou er niet aan twijfelen om nogmaals een horloge aan te kopen bij Ten2Two.
A +++

1 like

Ook weer even langs bij @SuperC! Fijne deal en weer een geweldige horloge er bij! Helemaal happy! Thanks voor de gastvrije ontvangst en tot de volgende keer!

1 like

Zojuist een mooie Speedmaster Automatic Date bij @SuperC afgehaald. Aquaracer ingeruild en blij met de upgrade. Leuk gesprek en een allervriendelijkste ontvangst in Hilversum.

1 like

Van Jaap wat moois binnen gekregen vandaag. Alles verliep vlot niets op aan te merken. Eind goed al goed he @SuperC :joy::sweat_smile: tot de volgende.

2 likes

Ook ik een hele fijne ervaring met Jaap @SuperC was ik vergeten te zeggen. Koffie was ok en van Hilversum wist ik al dat wanneer je een straat te vroeg naar links gaat dat je een probleem hebt. :upside_down_face:
Beetje rare foto maar is een test met een nieuwe app.

3 likes

Ondanks wat misverstanden, een Speedmaster geruild voor een mooie GS waar ik heel blij mee ben. Correcte afhandeling, de site van Ten2Two hou ik voortaan in de gaten. Tot de volgende aankoop/ruil.

1 like

En bedankt voor de TH :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Pepsi ingeleverd en polar meegenomen. Was wederom prettig zaken doen met Jaap.

Groeten
Rutger

ps
De polar blijft dus bij een Rutger om de pols :rofl:

1 like

Gisteren weer op bezoek geweest bij @SuperC en de deur uitgegaan met de heeerlijke Aquastar Deepstar. Wederom bedankt voor de top service en het fijne gesprek. Een aanrader voor iedereen om eens te kijken in zijn snoepwinkel genaamd Ten2two!

1 like

Briljant! :ok_hand: Geniet ervan!

1 like

Vrijdag langs geweest bij Jaap @SuperC voor de Rado Captain Cook 1962. Een liefhebber die horloges verkoopt en het meest geniet van de gesprekken aan de keukentafel!

Gezellig, relaxed én ontzettend mooi spul in de collectie: een aanrader!

1 like

Vandaag effe op en neer naar Jaap en mooie deal gedaan
Super blij met de nieuwe aanwinst en weer lekker bakje koffie :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Gistermiddag even app contact gehad met Jaap over uiteraard een horloge, dezelfde avond de koop gesloten en eigenaar geworden van een mooie Tag Heuer F1 cal.5.
Was weer gezellig Jaap, bedankt voor je gastvrijheid!
Tot de volgende keer! :wink:

3 likes

Enige tijd geleden weer eens op de site van ‘onze’ Jaap @SuperC gekeken en meteen contact gezocht om een prachtige Omega Speedmaster (Hesalite) te kopen.
Ik heb om en nabij een jaar zonder horloge om de pols gelopen en vond het tijd voor iets moois.
Het verloopt bij Jaap altijd soepel. Gluren op de site, even appen, betalen en na een paar dagen ligt het horloge bij je thuis.
Thanks Jaap voor de goede service. Ik hou de site in de gaten want ik zoek nog een mooie Oyster :slight_smile:

1 like

Voor mijn laatste aanschaf dit jaar samen met @HorlogeHalle weer afgereisd naar @SuperC in Hilversum om daar een prachtige Eterna op te halen😊
Weer gastvrij ontvangen, bakkie koffie en bijgepraat. Jaap bedankt weer!:+1:

8 likes

Opnieuw een fijne ervaring bij Jaap vanmiddag. Mooie deal gemaakt en gezellig bijgekletst.
Bedankt Jaap en tot ziens!

11 likes

Vandaag weer richting Jaap en weer met :grinning_face_with_smiling_eyes:terug naar huis
Dank Jaap :+1:t3::+1:t3::+1:t3:Koffie was weer super lekker

1 like