Was vanochtend voor de tweede keer langs bij @SuperC (Jaap, van Ten2Two). Weer eens perfecte service, dank u wel, Jaap! Ik heb een zeer mooie Seiko SARX047 opgehaald, en een Citizen WorldTimer ingeruild (te weinig draagtijd, helaas). Altijd vriendelijk, en zoveel passie voor horloges. Love it!
Vandaag weer eens bij Jaap langs geweest en een leuke deal gemaakt. Zoals altijd helemaal top! ![]()
En gewoon de volgende dag weer teruggegaan naar Jaap omdat ik niet kon kiezen tussen twee horloges.
Wederom een prima deal kunnen maken en het gaat een stuk makkelijker dan in het blauwe deel van HF.
Leuke Citizen bij @SuperC gekocht. Weer een probleemloze deal en snel opgestuurd.
Bedankt weer Jaap👍
Mooie Seiko GMT bij Jaap vandaan! Zoals altijd snel, en heel correct!
Ik had Jaap al geruime tijd niet meer ontmoet, hoewel we wel contact hebben onderhouden via WhatsApp. Ik heb met Jaap een overeenkomst kunnen bereiken om mijn G-Shock in te ruilen voor een prachtige Synchron Poseidon Ice Diver👇
Zoals gebruikelijk verliep de transactie op basis van wederzijds vertrouwen, wat de samenwerking bijzonder aangenaam maakt.
Bedank Jaap, tot de volgende✌️
Vandaag voor het eerst kennis mogen maken met “onze Jaap”. Ik had een hele toffe Tissot PRX “Mother of Pearl” op zijn website zien staan waarvan het mij leuk leek om deze voor de vriendin te kopen. Ze heeft een PRX die ze lastig vindt te combineren, maar deze zou daarin veel beter slagen.
Leuk en open gesprek gehad. Wat grappen en grollen en natuurlijk een heel mooi en net horloge mogen kopen van hem. Hij werd perfect op maat gezet dus mijn vriendin is ook weer blij. Ik mag weer binnen slapen, dus ik ben ook weer blij. ![]()
Alles bij elkaar prima ervaring. Zomaar voor herhaling vatbaar. Bedankt Jaap!
Ik kende Jaap nog niet dus op de gok een ruil gedaan en dat ging gewoon helemaal goed. Leuk zeg. Thx Jaap! @SuperC Dat horlogeforum is best OK. ![]()
![]()
En voor diegenen die mij niet kennen of de ironie niet zien…ik ken Jaap inmiddels vrij goed van diverse horloge deals ![]()
Ondertussen een paar deals verder en tijd om deze Hilversumse reus weer eens in het zonnetje te zetten! Gistermiddag een fijne zaak gedaan waarbij ik o.a. deze leukerd van Bulova mocht meenemen. Bedankt Jaap! ![]()
Na een paar jaar Jaap verwaarloosd te hebben, gisteren weer eens iets verkocht en gekocht bij Jaap.
Gekocht:
Verkocht:
Ik was vandaag gewoon supertoevallig in de buurt bij Jaap dus maar even langs gewipt en een mooie ruil gedaan. ![]()
![]()
Dit weekend maar weer eens wat bij Jaap besteld. 2 berichtjes op en neer en alles in kannen en kruiken ![]()
The usual… appje gestuurd @SuperC sympathieke deal gesloten, het slijk der aarde gewisseld en een klassieker in prachtige staat ontvangen.
Grazie mille Jaap!