Ten2Two

Vandaag bij Jaap een mooie deal mogen doen, het werd me gegund zijn IWC Portugieser Chronograph te mogen overnemen.

Het is altijd weer een feestje met bijbehorende vakantie gevoel om bij Jaap een mooi horloge te mogen verkrijgen!

Ben er al vaak geweest en zal er nog vaak komen. :slightly_smiling_face:

5 likes

Altijd prettig om even koffie te doen en bij te kletsen, met ome Jaap en dan ook nog met iets heel moois weer naar huis te gaan! Kan niet beter! Bedankt weer, @SuperC en graag tot een volgende keer! :+1:

4 likes

Onlangs 2 prachtige aankopen bij @SuperC gedaan, en ik was nog wel van plan om het in 2026 wat kalmer aan te doen…:sweat_smile:

Ook weer wat ingeruild, altijd prettig zaken doen met Jaap.
Nu de rem er op en tot de volgende aankoop in 2027🤥

8 likes

Vandaag een mooie Seiko Prospex opgehaald bij Jaap.
Was een eerste ‘live’ kennismaking en prettig gesprek met lekker bakje koffie.

Was een soepele deal en vooral ook leuk om met een andere horloge’gek’ te kletsen. Blijft wat mij betreft niet bij deze ene keer!

2 likes

Vandaag een horlogeband in ontvangst genomen van @SuperC
Helaas geen tijd voor een face to face dus via de post. Jaap had het super netjes ingepakt, daar ging niks mee gebeuren.
Vlotte en snelle communicatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt Jaap!

2 likes

Een horloge kopen en dan blijkt dat dit exemplaar al eens eerder in huize GMTplus1 heeft vertoefd? Het kan gewoon bij Jaap a.k.a. @SuperC, wellicht omdat we allebei kwaliteit en perfecte staat waarderen👍

2 likes

Vanmiddag weer even ‘op de koffie bij de buren’, een kort fietstochtje naar Hilversum. Even bij Jaap (@SuperC) langs geweest om deze Fortis Novonaut te bekijken.

En zoals dat altijd gaat bij Jaap fiets je daarna met iets nieuws, in dit geval de Novonaut, naar huis. Het is telkens weer een prettige vijf-sterren ervaring … :star::star::star::star::star:

Dank je wel Jaap en tot de volgende! :beers:

12 likes

Wat een super kerel is die Jaap toch, ruildeal gemaakt, horloge beviel niet bij nader inzien. Weer retour en opnieuw een fijne ruildeal voor een ander horloge.
Zoals altijd weer helemaal prima die Jaap!!

2 likes

Prima inruildeal gemaakt met Jaap. Lekkere koffie en ouderwets gezellig. Bedankt weer Jaap!

1 like

Weer een horloge opgehaald bij Jaap. In de buurt (voor mij dan), lekker bakkie en leuk bijkletsen. Perfecte koperervaring.

1 like

vandaag in het Dolfinarium van Ten2Two geweest, walhalla voor flipperaars👍 @SuperC bedankt weer voor een prima transactie en graag tot een volgende keer :grinning:

3 likes