Ten2Two

Bandje verkocht aan jaap. Snelle duidelijke communicatie en betaling zonder gedoe. Aanrader dus!

1 like

Tja, ga je ff buurten bij Jaap en ga je weg met het zoveelste horloge! Jaap, super-c, ingedepinge bedankt weer, tot snel!!

17 likes

ook weer een mooie watch roll ontvangen van Jaap, helemaal top!

1 like

Samenwerking met betrekking tot de HFLE verliep/verloopt heel smooth!

Super toffe actie met een geeeldig mooi product voor een zeer scherpe prijs!

Jaap, bedankt voor de waardevolle aanvulling van het pakket!

Gr Johan

1 like

Heb een leuke deal met Jaap (@SuperC) van Ten2Two gedaan:
mooie Omega Planet Ocean van hem gekocht met nette inruil van een van mijn horloges.
De communicatie was aangenaam, correct en duidelijk en de verzending was zeer snel.
Zeer goede ervaring dus!

Ik kan Ten2two alleen maar aanbevelen. Nogmaals dank Jaap! :watch::+1:

1 like

Vandaag voor het eerst een aankoop bij Jaap / @SuperC / Ten2two gedaan.

Gastvrije ontvangst met lekkere koffie. Het horloge is als omschreven en voldeed zeker aan de verwachtingen.

Op mijn verzoek heeft Jaap nog de endlinks verwijderd (zie foto’s, met toestemming van Jaap).

Ook over de prijs waren wij het snel eens, daarover zaten wij op 1 lijn. Jaap moet er van leven dus als hij de prijs noemt die ik ook in m’n hoofd heb ga ik niet meer verder “uitmelken”. Leven en laten leven


Ik kreeg er zo’n mooie watchroll bij en omdat mijn vrouw erbij was (we waren weer op doorreis naar ziekenhuis Amsterdam) en haar mooie Omega De Ville Orbis droeg, kreeg zij ook een watchroll! Mooi gebaar


Zegt mijn vrouw in de hal bij vertrek “mooie aanwinst”, blijkt ze de nieuwe kitten van Jaap te bedoelen


Al met al een hele plezierige kennismaking!

Grt. Marco

15 likes

Nu alleen nog een ondershirtje met V-hals. On-topic. Ik heb het afgelopen jaar meerdere deals gemaakt met Jaap naar volle tevredenheid. Hou het goede werk omhoog!

3 likes

Vandaag mijn eerste Breitling bij @SuperC gekocht. Stowa ingeruild. Erg mooie klok en prima deal gemaakt! Prima gozer en met de poes ging het ook goed (soort atomic kitten) :+1:

5 likes

Jaap een keer bij mij op visite gehad.
Snelle communicatie en snelle deal. :+1:

Ten2Two / Jaap :+1:

Hoewel ik door wat omstandigheden vandaag helaas extreem vermoeid was, werd mijn dag toch een succes door een bezoekje samen met m’n meisje aan @SuperC.
Jaap is een uitermate vriendelijke, open en fervente horloge liefhebber met wie ik ieder moment van de dag graag een deal doe. Dank voor het vriendelijke onthaal en voor de kans om de toekomstige eigenaar van je laatste aanwinst even te leren kennen!:+1:

7 likes

Damn was net te laat
voor die Sub. Tis m gegund hoor! Fijne mens die Japiooo

1 like

Jaap, bedankt weer! Realiseer me net dat ik nog wel ff moet betalenâ˜ș Doe ik direct bij thuiskomst! Top service op een zondagochtend na een zwaar weekend.

2 likes

Leuk om deze HF-legende eens live te kunnen ontmoeten. En o ja, prima deal en gratis koffie! Wat wil een mensch nog meer?

1 like

Weer leuk zaken gedaan met Jaap. Blijft een topper! :thumbsup:

1 like

En nog maar eens een :thumbsup: voor Jaap!

2 likes

Recent een top deal met @SuperC gedaan waarvoor nogmaals hartelijk dank!:+1:
Het enige nadeel is dat het zo gezelllig is, dat we vrijwel Jaap’s hele avond in beslag hebben genomen, sorry nog voor Inge
:pray:

En nu rust
:blush:

3 likes

Gisteren de Speedmaster MK2 Racing Dial gehaald bij @SuperC .

Onder het genot van een goed gesprek en een perfecte koffie wederom geslaagd


Thnx Jaap en tot de volgende keer !!

3 likes

Gisteren goede deal met @SuperC gemaakt. :+1:
Vlotte communicatie en leuk gesprek.

Ik kan Jaap van harte aanbevelen.
Veel plezier met het horloge en tot de volgende keer.

1 like

Wederom naar volle tevredenheid zaken gedaan met @SuperC

Deze keer helaas met de post, maar vanzelfsprekend prima afgehandeld

3 likes

Ik sluit me aan bij alle positieve reacties hierboven. Wat een ontzettend vriendelijke man. Heldere communicatie. Top.
@SuperC / Jaap bedankt en wellicht tot ziens! :wink:

1 like