Terugkerend dilemma

Punten verdienen hè… Hou dat kreng gewoon.

2 likes

Denk je nou echt dat ik míjn mening nog ga geven? :wink:

Zolang jij (ik hoop voor je redelijk kostenneutraal ‘in the long run’) zorgeloos kunt blijven switchen ben ik blij voor je!

Ik hoop dat je (horlogegerelateerd in elk geval) je rust nog eens vindt! Als dat niet gebeurt: GENIET!

2 likes

Houden!

Geen twijfel mogelijk

Zijn in je collectie natuurlijk twee totaal verschillende horloges.

Persoonlijk vind ik de Submariner 2-liner mooier dan de 4-liner overigens.

En ik heb niks met Panerai dus ik zou logischerwijs zeggen: houden als de Panerai het alternatief is :wink:

@Candide 2-liner NO-DATE is wat je moet hebben :wink: - Never look back!

2 likes

Zo is het!

Ik denk dat je de sub snel gaat missen.
De Panerai die je noemt is ook fraai maar ik denk dat deze eerder gaat vervelen…

Tja, geen pols ervaring met Panerai. Als ik plaatjes ervan zie vind ik het fantastisch. Vooral de mooie lijnen van de radiomir en luminor 1950!
Als je het aan zou kunnen :wink: om maar 1 horloge te dragen, dan is een Panerai veelzijdiger qua looks door een brede bandkeuze.
Dat heb je met en sub niet. Zeker niet met de Sub-C. Staal blijft de beste keus. Misschien een Rubber B om af te wisselen, maar andere bandjes vind ik niet echt passen.

Mee eens… dan kun je achteraf altijd nog besluiten één van de twee te verkopen…

Houden!..Houden!..Houden!..

Houden natuurlijk!

Panerai is zo een lelijk conservenblik.

Grt.

1 like

Rolex houden, kan altijd en is altijd goed en waardevast!!!

1 like

7 likes

Whahaha sterk

Ik vind de nieuwe sub wat uit verhouding. De mini fiddy kast vind ik erg mooi. Ik zou pam zeggen.

Panerai kopen en direct gaan kijken hoe je weer aan een Sub kan komen want die mis je na een week. Wat zeg ik, een dag :sunglasses:
Je bent een sub-type (qua horloges dan)

Been there, done that.

Na een maand de Panerai geruild tegen (weer) een Rolex duiker.

Waarschijnlijk krijg je er spijt van.

Ik moet wel opmerken dat de huidige Sub (date en no-date) idd uit verhouding zijn. De nieuwe Dweller klopt imo exact en is dan ook de (veel) betere keus…

Na 371 keer heen en weer flipperen is er toch echt maar een oplossing: doorpakken, oftewel de Sub houden en ook voor een Panerai gaan sparen. “Of-of” werkt duidelijk niet voor jou, dus dan maar “en-en”.

Hahaha en-en werkt ook niet, niets werkt eigenlijk.

Denk dat ik hem vandaag of morgen maar weer terug trek.

Ik heb beide (de Panerai eerder), maar een sub is aanmerkelijk draagbaarder.