Teubel 👍

Zojuist een prachtig vintage horloge gekocht bij @Teubel!
Super vriendelijke gozer, met een enorme kennis en mooie collectie!
Communicatie was perfect (al liet hij mij even in spanning of hij akkoord ging met de prijs :wink:) en hij bood zelfs aan om te gemoet te rijden zodat ik minder ver hoefde te rijden. Super attent!
Het horloges was werkelijk PRECIES zoals hij had omschreven en dus perfect.
Dit is voor mij een verkoper uit het boekje en zal zonder twijfel bij hem weer iets kopen!

1 like

Vandaag een niet van nieuw te onderscheiden Solid Presidential van Michel ontvangen. Bomvrij verpakt, in een dubbele bubbelenvelop, met een halve rol Duct-tape… mét alle schakels, en zelfs een setje dikke Seiko springbars.

Sympathieke vent, prima contact, en alles precies volgens afspraak. Ik kan hem dan ook van harte aanbevelen!

1 like

Top transactie, goede communicatie, snel geregeld!

1 like

Vandaag mijn springbar tool in de brievenbus. Super snelle en top levering. @Teubel bedankt!

Ook ik vandaag mijn Bergeon springbar tool id brievenbus.
Perfect geregeld​:+1::+1:
Bedankt @Teubel

Die @Teubel is oké! Leverde precies wat hij aanbood.

Bergeon tool gekocht. Prima communicatie en nette levering!

Gisteren een aantal bandjes overgenomen van @Teubel. Ik had erg veel haast en was van plan de bandjes ‘even snel’ op te halen. Uiteindelijk bijna 3 kwartier gekletst over horloges. Spontane vent, zeker een aanrader!

1 like

G-SHOCK van @Teubel overgenomen, man van zijn woord, duidelijke afspraken, eerlijke prijs en de staat is als beschreven.
10/10 would do a deal again :+1:

1 like

Een tijdje terug een horloge verkocht aan @Teubel.

Zeer prettige communicatie en snelle betaling.
Momenteel zitten wij qua familie in de hoek waar de klappen vallen en hij was zeer geduldig en respectvol. Hulde! :+1:

1 like

Een mooie Squale Atmos gekocht van Teubel. Snelle communicatie en levering. Horloge was ook top ingepakt! Door de snelle actie kon ik de klok nog meenemen op reis en er extra van genieten. Thanks!!

Een horloge gekocht van Michel, zeer vriendelijk en correct. De verzending/verpakking was uitmuntend. Voor herhaling vatbaar! :+1: