That one watch that got away (Ex-horloge)

De Bulova hackwatch. Een reissue quartz. Ik dacht die koop ik wel weer even terug maar ik kan hem niet vinden. Echt jammer…Mocht iemand hem ergens zien hoor ik dat graag.

En door een speling van het lot komt ie binnenkort weer terug. :wink: Niet te verwarren met de groene versie die ik voor review te leen heb van Archimede.

3 likes

Ik zorg altijd dat ik op de zelfde dag als verkoop een nieuw horloge koop dat nog net wat mooier is, dan verdwijnt enige spijt altijd vrij snel… :smile:

5 likes

Haha slimme truc​:grin::+1:

Ik heb er ook wel een paar


3 likes

Allemaal weg gedaan? En allemaal spijt van?

Ik dacht eerder aan je PP

Yep, de Pelagos is nog wel makkelijk terug te krijgen maar de rest wordt al wat moeilijker…

Ouch! Hopelijk genoeg mooi ander spul voor in de plaats gekocht.

Dit was nen mooie…

[URL=http://s185.photobucket.com/user/hypancistrus-zebra/media/Mobile%20Uploads/Horloges/E5AB6295-F3FC-43AA-8880-DD64A5827243_zpsygaui6nm.jpg.html][/URL]

Misschien niet zozeer eentje ‘that got away’, maar wel erg verheugd dat er weer een Damasko op weg terug is naar mij…:thumbsup:

5 likes

Gelukkig zonder verlies verkocht en makkelijk opnieuw aan te schaffen!

4 likes

Als het er twee mogen zijn, dan deze:

Omdat ik zeker weet dat ik ze nooit met terug koop. De prijzen waar ze nu voor gaan, kan ik voor mezelf niet verantwoorden.

4 likes

:cry:

Zoekgeraakt bij een verhuizing… :rage:

1 like

Dan moet hij toch ergens zijn. Verhuisdoos 27?

1 like

The one watch that got away is volgens mij enkelvoud :grinning:
Zoveel spijt , moet pijnlijk zijn!

Helaas. Op alle logische en onlogische plaatsen heb ik al gezocht. Word er moedeloos van. Ik stop er mee, en misschien komt hij op een gegeven moment tevoorschijn op een nog onlogischer plaats :wink:

Begrijpelijk de frustratie. Hopen dat ie nog een keer terecht kom!

Deze toch wel … :cry::sob:

3 likes